۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۲۵۶
استاندار لرستان:

وحدت کلمه دستاورد عظیم انقلاب بود

استاندار لرستان وحدت کلمه را از دستاوردهای عظیم انقلاب عنوان کرد و گفت: در سایه وحدت و همدلی توطئه های دشمن علیه انقلاب خنثی می شود.
استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، ظهر امروز در دیدار فرماندهان یگانهای لشگر ۸۴ خرم‌آباد و جمعی از فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای ما به همراه داشت.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل امروز افزود: بیان این دستاوردها فرصتی برای تبیین ارزشها و بصیرت افزایی بین نسل امروز برای مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمن که در صدد تضعیف انقلاب هستند، می باشد.

استاندار لرستان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب باید به ‌عنوان نقاط قوت به نسلهای امروز و آینده منتقل شود، خاطرنشان کرد: دستاورد انقلاب اسلامی ایران وحدت کلمه بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به‌ عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران منادی این وحدت کلمه بود، افزود: وحدت و همدلی حول محور ولایت رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

بازوند در ادامه خاطرنشان کرد: امروز نیز همین وحدت عامل ماندگاری و بقای انقلاب است، در سایه وحدت حول محور ولایت همه دسیسه های دشمن در زمینه های گوناگون خنثی می شود.

وی با بیان اینکه وحدت عامل حفظ اقتدار و عظمت کشور است، خاطرنشان کرد: وحدت عاملی مهم در جهت از بین بردن تهدیدها و تبدیل آن به فرصت است.

استاندار لرستان در پایان عنوان کرد: برای از بین بردن چالشها و مشکلات استان نیز باید وحدت بین مسؤولان حفظ و تقویت شود.

بازوند تصریح کرد: حفظ وحدت مهم ترین عامل مقابله با هجمه های دشمن و سدی در برابر نفوذ دشمن است و نفوذ خنثی می شود./203/9451/ب1

ارسال نظرات