۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۷۹۲۶۷

مدیر مسؤول روزنامه اطلاعات از بیمارستان مرخص شد

مدیر مسؤول روزنامه اطلاعات پس از تست ورزش، اکو، قلب و آزمایش‌های مختلف از بیمارستان مرخص شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی

حجت الاسلام میثم ایوبی داماد حجت‌الاسلام سید محمود دعایی درباره بستری شدن وی در یکی از بیمارستان‌های تهران گفت: ایشان روز یکشنبه حدود ساعت 17 با افت شدید قند خون مواجه شد و به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: اوحدی پزشک معالج مدیر مسؤول روزنامه اطلاعات پس از معاینات اولیه دستور داد وی را به بخش مراقبت‌های ویژه (سی‌سی‌یو) بیمارستان منتقل کنند.

حجت‌الاسلام ایوبی در پایان گفت: حجت الاسلام دعایی پس از تست ورزش، اکو، قلب و آزمایش‌های مختلف دیگر از بیمارستان ترخیص شد.

شایان ذکر است مدیر مسؤول روزنامه اطلاعات از بیماری دیابت رنج می‌برد و این اختلال ناشی از همین بیماری است.

حجت‌الاسلام سید محمود دعایی، سال ۱۳۲۰ در یزد دیده به جهان گشود. وی پس از اتمام تحصیلات متوسطه وارد حوزهٔ علمیه کرمان و به تحصیل علوم اسلامی مشغول شد.

وی پس از اتمام سطوح اولیه تحصیلی در کرمان به حوزهٔ علمیهٔ قم رفت و پس از تکمیل سطوح عالیه در سال ۱۳۴۶ تحت تعقیب رژیم شاه قرار گرفت.

وی یکی از همراهان امام خمینی(ره) در دوران اقامت در نجف اشرف بود و رادیو صدای روحانیت مبارز را در آن دوران راه اندازی کرد.

حجت‌الاسلام دعایی که پس از پیروزی انقلاب شش دوره نمایندگی مجلس را تجربه کرد، از سال 1359 تاکنون مدیریت موسسه مطبوعاتی اطلاعات را بر عهده دارد./836/302/ص

ارسال نظرات