۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۷۹۳۰۶

«مهمترین جنگنده‌های ایران و جهان» کتاب شدند

کتاب «مهمترین جنگنده‌های ایران و جهان» با هدف معرفی هواپیماهای جنگنده برای آشنایی مخاطبان روانه بازار کتاب شد.
کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، کتاب «مهمترین جنگنده‌های ایران و جهان» با هدف معرفی اجمالی مهمترین هواپیماهای جنگنده­ ایران و جهان از سوی نشر پشتیبان منتشر شده است.

این کتاب در دو فصل روانه بازار کتاب شده که در فصل اول پس از تعریف هواپیما و اجزای تشکیل دهنده آن، ضمن تشریح ویژگی­‌ها، انواع هواپیماهای جنگنده به بررسی ماموریت­‌های آن پرداخته شده است.

فصل دوم این کتاب نیز به معرفی مختصر و اجمالی (نام تجاری، کشور و شرکت سازنده، طول، برد پروازی، حداکثر سرعت و سقف پرواز) بیش از 24 تایپ از انواع جنگنده‌­­های حاضر ایران و جهان از جمله: جنگنده شکاری  اف4  (F 4)، جنگنده شکاری  اف5 (F 5)، جنگنده شکاری  اف14  (F 14)، جنگنده شکاری  اف15  (F 15)، جنگنده شکاری  اف16 (F 16)، جنگنده شکاری اف18  (F 18)، جنگنده شکاری اف22  (F 22)، جنگنده شکاری اف35  (F 35) JSF ، جنگنده شناسایی استراتژیکی بلک برد(SR – 71)، جنگنده شکاری (F - 117)،‌جنگنده بمب افکن B – 2 ، جنگنده بمب افکن  B – 52، جنگنده شکاری میگ  21  (F-7)، جنگنده شکاری میگ25RB ، جنگنده شکاری  میگ 29،  جنگنده شکاری میگ 31، جنگنده شکاری  سوخو 24، جنگنده شکاری  سوخو 25، جنگنده شکاری  سوخو 27 ، جنگنده شکاری  سوخو 30 ،‌ جنگنده شکاری میراژ-3، جنگنده شکاری میراژّF-1 و جنگنده شکاری میراژ  2000 می‌پردازد.

علاوه بر آن، در این کتاب سعی شده است که مطالب تا حد امکان خلاصه، ساده و با تصاویر گویا انتخاب شوند تا خوانندگان بتوانید بیشترین استفاده را از این مطالب نموده و سطح اطلاعات و معلومات عمومی خود را در باره هواپیماهای جنگنده بالاتر ببرند.

کتاب «مهمترین جنگنده‌های ایران و جهان» که به قلم سعید زکالوند و کمال درخشانی گردآوری و تالیف شده، توسط انتشارات پشتیبان منتشر و وارد بازار کتاب شده است.

لازم به ذکر است نسخه مکتوب این اثر در کتابفروشی دانشگاه امام حسین(ع) به قیمت 75000 ریال عرضه گردیده و نسخه دیجیتال آن35000 ریال است که توسط فروشگاه کتاب الکترونیکی طاقچه www.taaghche.ir  جهت علاقه‌مندان به کتاب در دسترس قرار گرفته است./1325//102/خ

ارسال نظرات