۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۳۳۹
آیت‌الله مهمان‌نواز:

انقلاب اسلامی قرآن را وارد متن جامعه و زندگی مردم كرد

آيت‌الله مهمان نواز با بيان اينكه بهترين زندگي و سعادت جاودانه در پرتو قرآن محقق می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی، براي سعادت دنيوي و اخروي ملت ايران قرآن را وارد متن جامعه و زندگی مردم كرد.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماينده مردم استان خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري، امروز در ديدار با رييس دانشكده علوم قرآني بجنورد و دانشجويان آن مركز، با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي قرآن را وارد زندگي مردم كرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامي با رهبري هوشمندانه امام خميني (ره) و الهام گرفتن از مباني قرآن به پيروزي رسيد.

وي افزود: ظلم‌ستیزی، بصیرت و ولايت مداري مردم كه مبتني بر آموزه‌های قرآني است، سبب پشتيباني آن‌ها از امام خميني (ره) شده و به اين طريق پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه كرد: به دلیل آنکه قرآن روش درست زيستن را می‌آموزد و دربرگیرنده تمام ابعاد زندگي انسان است، سعادت فردي و اجتماعي و دنيوي و اخروي انسان را در هر برهه از زمان و شرايطي تضمين می‌کند.

وي ادامه داد: انسان به هر اندازه و ميزان كه آموزه‌ها و دستورهاي قرآن را وارد زندگي خود كند و در زندگي به كار برد موفقيت و آرامش كسب می‌کند؛ اما اگر از قرآن و دستورات دين فاصله بگيرد به‌طور يقين دچار خسارت و ضرر می‌شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصريح كرد: با توجه به اينكه خود قرآن از نظر تأثيرگذاری معجزه می‌کند و تأثيري كه در قرآن است در هيچ كتاب انساني و آسماني ديگري وجود ندارد، براي رسيدن به موفقيت كافي است فرامين قرآن را با قلبي روشن به ذهن سپرده و مطابق آن عمل كنيم.

وي خاطرنشان كرد: در اين راستا اگر انسان با تفكر در آيات قرآن آن‌ها را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهد بدون شك خداوند هم به او نظر كرده و تحولات شگرفي در زندگي او به وجود می‌آید.

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: مردم با سرلوحه قرار دادن قرآن و رهنمودهاي اين كتاب آسماني با رهبري امام خميني (ره) انقلاب اسلامي را به ثمر رسانده و همواره در مسير پيشبرد اهداف انقلاب كه برگرفته از قرآن است، مصر هستند.

وي با اشاره به نقش دانشجويان علوم قرآني در ترويج آموزه‌های قرآن و حراست از انقلاب اسلامي، خاطرنشان كرد: اساتید و دانشجویان علوم قرآنی با ترویج صحیح آموزه‌های قرآنی می‌توانند نقش بسزایی در سلامت معنوی جامعه داشته باشند و به اين طريق جامعه ايران را از معضلات و آسیب‌های ديگر نجات دهند؛ چراکه قرآن نجات‌دهنده ملت‌ها است.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبري در خراسان شمالي تصريح كرد: امروز مردم ما باید با وحدت کلمه، ظلم‌ستیزی و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان از دستاوردهای نظام اسلامي صیانت كرده و با تبعيت از ولایت‌فقیه در نبود امام راحل انقلاب اسلامي را حفظ و حراست كنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: مردم امسال هم همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپيمايي 22 بهمن علاقه و ارادت قلبي خود را به امام راحل و ولایت‌فقیه نشان داده و مشت محكمي بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند./202/9314/ب1

ارسال نظرات