۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۳۹۷
رییس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی:

استحکام زندگی زوج های دانشجو به برکت آغاز زندگی از جوار حرم رضوی است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: زوج هایی که در ده سال گذشته در طرح ملی همسفر تا بهشت شرکت و در محضر حضرت رضا(ع) پیوندشان را تحکیم بخشیده اند، از ایمن ترین زندگی ها برخوردار بوده و کمترین آسیب را داشته اند.
حجت الاسلام ترابی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهدبه نقل از ستاد خبری بیستمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، حجت الاسلام احمد ترابی، رییس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی امشب در مراسم پیوند آسمانی یازدهمین کاروان همسفرتابهشت در حرم مطهر رضوی، از زوج های جوان خواست تا پیوندشان را با حضور در حرم رضوی بیمه کنند.

وی ادامه داد: در بررسی های علمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مشخص شد زوج هایی که در ده سال گذشته در طرح ملی همسفر تا بهشت شرکت و در محضر حضرت رضا(ع) پیوندشان را تحکیم بخشیده اند، از ایمن ترین و مصون ترین زندگی ها برخوردار بوده و کمترین آسیب را داشته اند. البته در این زمینه نقش آموزشهای کاربردی این طرح به زوج ها را نیز نمی توان نادیده گرفت.

رییس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی خطاب به زوج های جوان ادامه داد: یقین بدانید به عنوان زائر و به خصوص زیارت اولی، آنچه از حضرت رضا(ع) بخواهید اجابت می شود. خرسند از این باشید که رهبری با آن نگاه امیدوارانه اساس نشست ها را فراهم و بر استمرار آن تأکید کرده اند.

حجت الاسلام ترابی با بیان این که در این راستا ایشان پیامی را صادر کرده اند که در عین کوتاهی حاوی پیام های ارزشمند و والایی است، خاطر نشان کرد: هر از چندگاه این پیام را مرور کرده و نکات کلیدی آن را در زندگی یادآوری کنید.

وی با بیان این که جوانان پیش از ازدواج، تصور مشکلات و گرفتاری ها را نمی کنند در حالیکه زندگی همواره با پستی و بلندی همراه است، اظهار کرد: مهم این است که شما زوج های جوان با ایمان، اعتقاد و همدلی با یکدیگر مشکلات را پشت سربگذارید.

رییس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی افزود: شما زوج های دانشجو که پیوند آسمانی خود را در این مکان مقدس و نورانی تحکیم می کنید، در مشکلات زندگی با یکدیگر کنار آمده و گرفتاری های روزمره را بزرگ و حل ناشدنی تلقی نکنید./864/101/ب2

 

ارسال نظرات