۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۴۷۳
از فردا در مشهد؛

تعطیلی دروس خارج و برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه در بیوت علما

مراسم عزاداری فاطمیه از سوی آیات مرتضوی، خلخالی و علم الهدی در مشهد برگزار می شود.
فاطمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همانند سال های گذشته مراسم عزاداری فاطمیه از سوی علمای مشهد در بیوت ایشان در سه وعده صبح، عصر و شب برگزار می شود و به دلیل ایام عزای دخت نبی مکرم اسلام دروس سطح خارج حوزه علمیه خراسان در شبستان زیرگنبد مدرسه آیت الله خوئی از امروز تا 25 بهمن تعطیل شد.

آیت الله سیدحسن مرتضوی شاهرودی عضو شورای عالی و استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان همانند سال های گذشته مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) و بزرگذاشت فاطمیه را از پنج شنبه 21 بهمن 95 در بیت خود به آدرس خیابان شهید هاشمی نژاد، کوچه یازدهم پلاک 14 از ساعت 9 صبح تا 11 برگزار می کند که تا دوشنبه 25 بهمن ادامه دارد.

آیت الله سیدمحمد مهدی موسوی خلخالی از علمای برجسته خراسان نیز همچون سال های قبل از 21 بهمن 95 اقدام به برپایی مجلس عزای فاطمه زهرا(س) می کند که این مراسم در بیت وی به آدرس خیابان آخوند خراسانی، انتهای کوچه هفتم پلا ک 21 از ساعت 15 و سی دقیقه از و تا ساعت 17 ادامه دارد و پایان این مراسم دوشنبه 25 بهمن است.

آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد نیز از 21 تا 25 بهمن در دفتر خود واقع در خیابان امام رضا(ع) اقدام به برگزاری مجلس روضه حضرت زهرا(س) می کند که این مراسم هر شب ساعت 19 و سی دقیقه شروع می شود./202/933/ب1

ارسال نظرات