۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۷۹۵۲۲
استاد حوزه و دانشگاه:

برنامه دشمنان برای مبارزه با انقلاب ارائه اسلام آمریکایی است

حجت الاسلام امجدی با بیان اینکه امروز اسلام ناب محمدی در تقابل با اسلام آمریکایی قرار دارد، گفت: ارائه و ترویج اسلام آمریکایی برای ضربه به اسلام حقیقی برنامه دشمن در مبارزه با انقلاب و اسلام است.
اسلام آمریکایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت السلام علی امجدی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مسجد امام سجاد(ع) تبریز با تأکید بر وقوف بر ارزشها و آرمانهای انقلاب، امام و شهدا، ابراز داشت: امروز باید نسل جوان کشور بر آرمانهای انقلابی تربیت و استوار بمانند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه، آرمانهای شهدا و راه امام راحل از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: حفظ اسلام و جلوگیری از تحریف اسلام ناب محمدی از مسائل مهم و اولویت دار امروز کشور است، ملت ایران و امت اسلامی ایران نباید بگذارند آمریکا و کشورهای دیگر فرهنگ خود را بر ایران تحمیل کنند.

این واعظ برجسته تبریز با تأکید بر حفظ هوشیاری و آگاهی نسل جوان کشور، ابراز داشت: مبادا جوانان برومند این کشور با افتادن در دام حیله دشمنان و گرفتار شدن در وسوسه شیاطین هویت دینی خود را از دست دهند، لازمه مبارزه با این هویت زدایی از سوی دشمن بصیرت افزایی و آگاهی بخشی است.

وی نقش شهدا و رزمندگان در حفظ انقلاب و نظام اسلامی را کلیدی و مهم تلقی کرد و گفت: امروز باید جوانان با الگو قرار دادن شهدا زمینه موفقیت و سعادت دنیا و آخرت کشور و خود را فراهم کنند، ایران اسلامی با این جوانان است که آینده خود را خواهد ساخت و ترقی خواهد کرد.

حجت الاسلام امجدی با بیان اینکه امروز اسلام ناب محمدی در تقابل با اسلام آمریکایی قرار داد، ادامه داد: ارائه و ترویج اسلام آمریکایی برای ضربه به اسلامی حقیقی برنامه دشمن در مبارزه است، ترویج محورها و ملاکهای اسلام ناب محمدی راهکاری برای این مبارزه است.

وی بصیرت، هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه را محور اساسی مبارزه با دشمن دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب و این نظام اسلامی با این بصیرت و هوشیاری است که استوار خواهد ماند و در برابر اسلامهای جعلی هویت و جذابیت حقیقی خود را حفظ خواهد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس اسلام ناب محمدی شکل گرفت و به مسیر خود تداوم بخشید، ادامه داد: این انقلاب زمینه ساز بیداری اسلامی در منطقه و آگاهی بخش ملتهای مظلوم جهان شد و به فضل الهی استکبار جهانی را با زانو در خواهد آورد./854/202/ب2

ارسال نظرات