۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۵۵۹
امام جمعه ماهان:

مردم با حضور خود در خیابان ها مشت محکمی را به دشمن وارد می کنند

حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به این که پیروی از ولایت فقیه پیام 22بهمن است، گفت: مردم در روز 22بهمن به تمام جهانیان اتحاد خود را نشان داده و با آمدن به خیابان ها مشت محکمی به دشمن وارد می کنند.
امام جمعه ماهان

حجت الاسلام محمد محمد زاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: 22 بهمن روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران است تا مردم به دشمنان اسلام بگویند که ما انقلاب و نظام خود را دوست داریم.

وی افزود: مهم ترین تاریخ ایران در روز 22 بهمن اتفاق افتاد که مردم با تظاهرات خود بر ضد شاه و حکومت ظالم بتوانند دشمن خود را از خاک ایران دور کنند تا آرامش را به کشور برگردانند.

حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به این که ملت ایران به دشمن می فهماند که تا جان در بدن داریم، برای خاک خود می جنگیم، ابراز داشت: دوست داشتن انقلاب و پیروی از ولایت فقیه از بارزترین پیام های 22بهمن است.

وی ابراز داشت: مردم در روز 22 بهمن به تمام جهانیان اتحاد خود را نشان داده و با آمدن به خیابان ها مشت محکمی به دشمن وارد می کنند و آشکارا بیان می کنند که کسی حق بد نگاه کردن به کشور ایران ندارد.

امام جمعه ماهان با توجه به این که مردم همیشه از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند، تصریح کرد: مردم ایران با وجود تمام سختی های اقتصادی و سیاسی از سوی دشمن باز هم ارزش های خود را فراموش نکرده اند و همیشه از ارزش های خود با جان و دل دفاع می کنند.

وی بیان داشت: مردم بدانند که درست است کشور ایران تحریم شده و رکود در کشور بالا رفته اما می توانند با آمدن به خیابان ها به دشمن بگویند که اگر بازهم ما را تحریم کنند، دست از انقلاب خود برنمی داریم  و تحریم های شما بی فایده است.

استاد حوزه ماهان با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب با فرماندهان نیروی هوایی، خاطرنشان کرد: پیام رهبر انقلاب ایران به تمام دشمنان این بود که مردم ایران با آمدن به خیابان ها حرف خود را به دشمن بیان می کنند که آمریکا دشمن اصلی ایران است و مردم ایران با شعارهای خود مشت محکمی به دهان آن ها می زنند.

وی بیان داشت: مردم ایران همیشه در صحنه هستند و خواهند بود و یک بار دیگر با حضور خود در خیابان ها علاقه خود را به نظام اسلامی نشان خواهند داد.

وی در پایان با اشاره به این که پیروی از ولایت فقیه پیام 22بهمن است، گفت: انقلاب ایران همچون انقلاب های دیگر کشورها نیست و همه بدانند انقلاب مردم ایران از سوی خدا بود و کسی به راحتی نمی تواند این انقلاب را شکست دهد./9707/302/ب1

ارسال نظرات