۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۵۸۰
در آستانه یوم الله 22 بهمن؛

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد

در آستانه یوم الله 22 بهمن امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی پرشور 22 بهمن دعوت کرد.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری رسا ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه طی بیانیه ای از مردم در جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

متن بیانیه به شرح بدین شرح است؛

برآمدن آفتاب از افق ایران زمین  و سرزدن گلبانگ یگانگی و برادری در دهه کرامت و پیروزی مبارک باد.

یاد آوردن این بازه ی زرین تاریخ که به حق مقطع رهایی ملت نام گرفته است ، در مذاق جانمان طعم طراوت و یکدلی را تازه می کند و در وجودمان وجد جوشش و جنبش جمهور مردم در آن سالها، جان می گیرد.

نهضتی که تاریخ ایران را به دو پاره ی  سلطه سلطنت و سیادت مستضعفان تقسیم کرد و پرتو راهبری آن پیر پارسا و پیروی پیروان پاک نهادش، زوایای تاریک سرزمین در بند را روشنی و رهایی بخشید.

سی و هشتمین سالگشت دهه مبارک فجر را گرامی می دارم و بار دیگر راز و رمز این پیروزی را از زبان معمار فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآوری می کنم که همانا وحدت و همگرایی است و بر این باور بوده و هستم که تا ما بدین در درائیم و دست بر این دستاویز بریم، سمت و سوی ما سعادت وسربلندی ، استقلال و آزادی، امنیت و دین داری است.

امید آن دارم تا همگان قدر این داشته ی از دل و جان کاشته ی رشد داده و بالیده را بدانیم و با تلاش و دلسوزی و حتی بذل جان و جوان تا آسمانش رفعت دهیم.

اکنون در آستانه ۲۲ بهمن ماه ؛ اعلام می نمایم که مردم بزرگ و فهیم اهل سنت کرمانشاه با حضور پر شور در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، وحدت و همگرایی خود را با دیگر برادران و خواهران هموطن همچون همیشه اعلام داشته و دشمنان متوهم نظام را دیگرباره مایوس و شرمسار می نمایند./857/د101/ب1

ارسال نظرات