۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶
کد خبر: ۴۷۹۶۷۱

اكران بنرهاي ضدآمريكايي در ۷۰۰ نقطه شهر قم

مديركل روابط‌عمومي و بين‌الملل شهرداري قم از اكران بنرهاي ضدآمريكايي در ۷۰۰ نقطه شهر خبر داد.
مرگ بر آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم، حميدرضا عابدي‌خرسند با اشاره به برنامه‌هاي شهرداري درباره فضاسازي شهري براي ۲۲ بهمن، اظهار داشت: تبليغات محيطي در دوره‌هاي مختلف در قم با فراز و نشيب‌هايي همراه بود، ولي از چند ماه گذشته با توجه به اهميت يكپارچه‌سازي و دوري از اغتشاشات بصري تصميم به يكپارچه‌سازي تبليغات محيطي گرفته‌ايم.

وي خاطرنشان كرد: براي نظم بخشيدن، يكپارچه‌سازي و تأثيرگذاري بيشتر تبليغات، سعي شده كه كارها به‌جاي اقدامات كليشه‌اي و سطحي بيشتر به سمت محتوايي و فكري پيش رود و حتي در اين زمينه در پيام‌هاي تبريك هم محتواي اخلاقي، عقيدتي، مذهبي، فرهنگي و سياسي بيشتر ديده مي‌شود.

عابدي خرسند يكي از اقدامات مهم را فضاسازي شهرداري در دهه بصيرت برشمرد و گفت: با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري در واگذاري كارها به جوانان انقلابي، متأسفانه باوجود آن‌كه استان قم ظرفيت خوب و بالايي در همه كارهاي بصري دارد ولي از آن استفاده‌نشده بود كه تلاش كرديم با راه‌اندازي كمپين‌هاي طراحي بتوانيم از اين ظرفيت استفاده كنيم.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري درباره دولت آمريكا و ترامپ، عنوان كرد: قم نخستين شهر كشور بود كه به نداي رهبري در مورد آمريكا لبيك گفت و از فضاسازي‌هاي اين سخنان در سطح شهر آغازشده است.

مديركل روابط‌عمومي و بين‌الملل شهرداري قم ادامه داد: با همكاري صاحب‌نظران و افراد انقلابي در ۷۰۰ فضا در كنار فضاسازي‌هاي دهه فجر، بنرهايي صرفاً عليه آمريكا به‌منظور ايجاد انگيزه در بين شهروندان اكران خواهد شد./872/د102/ی

ارسال نظرات