۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۶۷۹
امام جمعه بابل:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش انسجام و وحدت ملت ایران است

امام جمعه بابل گفت: اقتدار نظام اسلامی برگرفته از حضور حداکثری مردم در دفاع از انقلاب است و در راهپیمایی 22 بهمن این انسجام و وحدت نشان داده خواهد شد.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل، مراسم گرامیداشت دهه فجر را نشان از زنده بودن روحیه انقلابی در ملت ایران عنوان کرد و گفت: امروز بعد از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم روحیه و نشاط روزهای اولیه انقلاب در کالبد ملت ایران احساس می شود زیراهر سال با رویش های جدیدی در انقلاب، خون تازه ای به پیکره انقلاب اسلامی تزریق می شود.

وی افزود: برخی ها متأسفانه نمک نشناسانه نسبت به انقلاب دهن باز می کنند و دستاوردهای بزرگ آن را نمی بینند.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل عامل ولایت و فقاهت را زمینه ساز اعتلای انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: امنیت امروز ما از فرهنگ ولایتمداری در کشور است و باید برای نسل های جدید انقلاب در جهت تداوم انقلاب و دست یابی به جهش های بزرگ تبیین شود.

وی ادامه داد: فرهنگ ولایتمداری در عراق بود که توانست مردم عراق را با فرمان مرجع عالیقدر شیعه این کشور در مقابله با گروهکهای تکفیری و داهش بسیج کند و عظمت و قدرت خود را نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی عامل دیگر را در تداوم جریان انقلاب، بصیرت عنوان کرد و گفت: عامل بصیرت موجب می شود انسان با نگاه نافذ، ماهیت جریان ها و اشخاص را بشناسد وبه تناسب مواضع آنها برخوردی انقلابی داشته باشد.

وی با اشاره به برخی ریزش ها در مسیر انقلاب، تصریح کرد:عناصر نفوذی غیر انقلابی از جمله افرادی بودند که با برنامه ریزی هوشمندانه حتی در مناصب بالا در کشور وارد شدند ما عامل بصیرت مردم آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) عدم بصیرت برخی از نخبگان را عامل جدایی آنها از مسیر انقلاب و مردم دانست و تأکید کرد: برخی از افراد به علت ایجاد تردید ذهنی در برخی از فتنه ها و نداشتن کشش فکری برای تحلیل درست ذهنی از حوادث، سقوط کردند اما آحاد مردم همچنان این انقلاب را در مسیر خود به پیش می برند.

وی به علاقه امیرمومنان(ع) به شخصیت عمار اشاره کرد و افزود: عمار به علت بصیرت بالا عمق درونی افراد و حوادث را درک می کرد و زبان گویای ولایت برای روشنگری در جامعه بود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی انسجام درونی جامعه را عامل دیگر پایداری انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: دشمنان به شدت از انسجام درونی آحاد جامعه و حضور در عرصه های مختلف برای حفاظت و صیانت از انقلاب واهمه دارد.

وی ادامه داد: انسجام بزرگ مردم برای حمایت از نظام و میهن عزیز اسلامی در روزهای مهمی مانند 22 بهمن به نمایش گذاشته می شود و دشمنان به دقت این صحنه ها را رصد می کنند.

امام جمعه بابل به محاسبه دقیق دشمن و ارزیابی آن از میزان مشارکت و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پرداخت و تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی وحدت بخش است و قدرت نرم نظام اسلامی را به همگان نشان خواهد داد.

وی با اشاره به تهدیدهای رییس جمهور جدید آمریکا علیه ایران، خاطرنشان کرد: به رغم تصور غلط مقام های آمریکایی در خصوص خسته شدن مردم از نظام اسلامی، مردم ایران با حضور در راهپیمایی22 بهمن امسال یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی برگرفته از حضور حداکثری مردم در دفاع از انقلاب است و در راهپیمایی 22 بهمن این انسجام و وحدت نشان داده خواهد شد./1313/202/ب2

ارسال نظرات