۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۴۷۹۶۸۷
عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی:

قدرت اسلام با اقتدار نظامی و توان موشکی به آمریکا نشان داده شود

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه باید قدرت اسلام با اقتدار نظامی و توان موشکی به آمریکا نشان داده شود، گفت: یکی از وظایف مسؤولان پایبندی به احکام دین، اجرای آن و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است.
کریمی قدوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جوادکریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه شب 20 بهمن ماه در مسجد الزهراء(س) منطقه طلاب مشهد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران، تحولی بی نظیر وبی بدیل در عصر زمان بود.

وی با بیان اینکه پایه اصلی تحول انقلاب، ایمان مردم به مکتب اسلام و اهل البیت علیهم السلام بود، اظهار داشت: تاثیر فرهنگی عاشورا، مکتب کربلا و جانفشانی امام حسین علیه السلام و اصحاب باوفایش سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد. پیروزی انقلاب اسلامی، مدیون سرمایه ایمان به خداوند متعال، قرآن، پیامبر اکرم و اهل بیت علیهم السلام است.

شعار «مرگ بر آمریکا»، راهبرد جمهوری اسلامی، قرآن و دین است

وی با بیان اینکه ملت ایران با قیام اسلام، شاه و ریشه منافقین را در کشور نابود کردند، ادامه داد: 17 هزار شهید ترور از منافقین در کشور وجود دارد که بیانگر این است که منافقین افراد کوچکی نبودند. انقلاب مردم ایران، سبب نابودی صدام و ریشه های منافقین شد و امروز شعار «مرگ بر آمریکا» در کشور، راهبرد جمهوری اسلامی، قرآن و دین است.

 عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماهیت، جوهر، فرهنگ، ایمان، مجموعه ای اعتقادی، سبک و روش زندگی در اسلام خلاصه می شود و مظهر اسلام عاشورا و کربلای امام حسین (ع) است، ادامه داد: تجسم تمامی اهداف اسلام در عاشورای امام حسین علیه السلام است و پرچمی که دنیا را فتح می کند پرچم امام حسین علیه السلام است.

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه شعار امام عصر عجل الله تعالی، خونخواهی اباعبدالله الحسین علیه السلام ویا لثارات الحسین(ع) است، گفت: انقلاب کهنه شدنی نیست.

وی سازش به آمریکا را مسئله ای محال نشدنی دانست و ادامه داد: ملت اسلام برای ایجاد استقلال 230 هزار شهید و 100 هزار جانباز شیمیایی و برای عظمتش 40 هزار آزاده تحویل کشور داده است.

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی شگفت انگیز و جنبه معجزه دارد، بیان داشت: ملت اسلام با کلام در مناطق اسلامی نفوذ پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و افغانستان قلب دنیا هستند، گفت: ذخیره انرژی دنیا دست این کشورها است.

کریمی قدوسی در ادامه به نقشه راه انقلاب اسلامی در بیان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: ایشان می فرمایند: روشنفکران اسلامی, همگی با علم و آگاهی باید راه پرفراز و نشیب دگرگون کردن جهان سرمایه داری و کمونیسم را بپیمایند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید قدرت اسلام با اقتدار نظامی و توان موشکی به آمریکا نشان داده شود، گفت: یکی از وظایف مسؤولان پایبندی به احکام دین، اجرای آن و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اطاعت از فرمان ولی فقیه، سبب باز شدن گره از کار مردم است، گفت: تا زمانی که ملت در صحنه حضور دارند به فرموده رهبری هیچ خطری این انقلاب را تهدید نمی کند./859/202/ص

ارسال نظرات