۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۴۷۹۷۹۳
آیت الله مجتهد شبستری:

تربیت نیروی متخصص از برکات انقلاب است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه از جمله برکات انقلاب تربیت نیروهای متخصص انقلابی است، گفت: به برکت این نیروهای متخصص امروز طرحها و پروژه های عمرانی به میزان قابل توجهی در داخل کشور طرح ریزی و اجرا می شود.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز پیش از ظهر امروز در دیدار وزیر نیرو با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ریشه کن شد مفاسد بسیار اخلاقی و اقتصادی در جامعه شد، اظهار داشت: ایران بعد از انقلاب تغییرات بسیاری را به خود دید.

وی با اشاره به برکات مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران، ابراز داشت: این برکات به قدری مشهود و ملموس است که نیاز مند توضیح و بیان آنها نیست، جامعه ایرانی به برکت انقلاب بعد از پیروزی در سال 57 از بعد فرهنگی 180 درجه تغییر یافت و فساد سابق از بین رفت.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه برخلاف گذشته امروز در ایران اسلامی پروژه های بزرگ به دست متخصصان داخلی و جوانان متعهد و متخصص اجرا می شود، اظهار داشت: ایران اسلامی بعد از انقلاب در حوزه های اقتصادی و عمرانی از توسعه چشمگیری برخوردار شد.

وی با اشاره به شرایط سخت دریاچه ارومیه، آن را یک معضل و بحران در منطقه دانست و بر رسیدگی به شرایط آن تأکید کرد و گفت: مشکلات دریاچه ارومیه محدود به استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیست، بلکه بسیاری از استان های پیرامون را متاثر می کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از جمله برکات انقلاب تربیت نیروهای متخصص انقلابی است، بیان کرد: به برکت این نیروهای متخصص امروز طرحها و پروژه های عمرانی به میزان قابل توجهی در داخل کشور طرح ریزی و در نهایت اتقان اجرا می شود.

وی با تأکید بر رسیدگی به وضعیت دریاچه ارومیه و بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی، ابراز داشت: مشکل دریاچه ارومیه یه معضل و مشکل اساسی است که کت منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد و از این رو باید توجه جدی به آن داشته باشیم.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای مقابله با تبلیغات سوء دشمن برای نا کارآمد نشان دادند نظام اسلامی، بیان شود، تصریح کرد: باید از رسانه ها برای این امر بهره برد.

وی وزارت نیرو را منبع ثواب و خدمت رسانی دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه نعمت آب و برق برای مردم مهم و حیاتی است، شما مسؤولان هر چه بتوانید بیشتر به مردم خدمت کنید، دعاهای مردم نیز شامل حال شما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان مردم را به صرفه جویی در مصرف منابع انرژی آب و برق دعوت کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی شامل دو رکن است؛ یکی تولید و دیگری صرفه جویی و باید مردم شریف ایران به صرفه جویی در مصرف انرژی همت گمارند./202/854/ب1

ارسال نظرات