۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۸۰۰
آيت الله نمازي:

با حضور در راهپيمايي22 بهمن دشمن را مأيوس كنيد

نماينده ولي فقيه در كاشان با گراميداشت ايام‌الله 22بهمن، از ملت بزرگوار ايران اسلامي، مردم غيور استان اصفهان به‌ ويژه مردم دارالمؤمنين کاشان خواست با حرکت انقلابي و راهپيمايي خود در اين روز دشمنان اسلام و قرآن و نظام اسلامي را براي هميشه مأيوس كنيد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي، امروز با صدور پيامي به مناسبت فرا رسيدن يوم الله 22 بهمن، فرا رسيدن سي و هفتمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران را به مردم انقلابي ايران تبريک گفت.

 

متن اين پيام بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

قال الله تبارک و تعالي: جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

قريب به چهار دهه از پيروزي انقلاب اسلامي ايران مي‌گذرد؛ با پيروزي انقلابمان که به فرمايش امام راحل(رحمة‌الله‌عليه) «انفجار نور بود» به ظلم و سياهي، فساد و تباهي خاتمه داده شد و رژيم منحوس پهلوي عليرغم پشتيباني همه‌جانبه آمريکا، شيطان بزرگ نتوانست به حيات شوم و ننگين و سراسر ظلم و جنابت خود ادامه دهد.

در طول دوران پس از پيروزي انقلاب ملت مؤمن و وفادار ايران اسلامي با انواع و اقسام توطئه‌ها و تهديدها و تحريم‌ها مواجه بوده است اما هيچ‌يک از اين ترفندها و حتي جنگ هشت‌ساله تحميلي نتوانست در صف فولادين اين ملت خللي ايجاد نموده و بنياد مستحکم انقلاب را سست نمايد.

 به حول و قوه الهي و با عنايات حضرت ولي‌عصر امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) و رهبري امام عزيزمان (رحمة الله عليه) و سلاله پاکش مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي (دام‌ظله العالي) ملت شجاع، غيور و مجاهد ايران اسلامي توانست باتحمل زحمات و لطمات فراوان به‌عنوان ملتي بزرگ و قدرتمند و عزتمند خود را به جهانيان معرفي نمايد و با آگاهي و بصيرت و صبر و مقاومت بر دشمنان بي‌دين و بي‌رحم خود مسلط شده و طعم تلخ يأس و نااميدي را به آن‌ها بچشاند و درسي براي ديگر مستضعفان در سراسر جهان باشد.

ضمن گراميداشت ايام‌الله 22بهمن، از ملت بزرگوار ايران اسلامي، مردم غيور استان اصفهان به‌ويژه مردم دارالمؤمنين کاشان ميخواهم با حرکت انقلابي و راهپيمايي خود در اين روز باعظمت بار ديگر شکوه و وحدت وصف‌ناپذير خود را به جهانيان نشان داده و دشمنان اسلام و قرآن و نظام اسلامي را براي هميشه مأيوس نمايند.

اميد است خداوند ما را از ياران و منتظران حضرت مهدي ارواحنا فداه محسوب داشته و انقلابمان را به انقلاب آن حضرت متصل فرمايد. ان‌شاءالله.

«اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَيْكَ فِي دَوْلَةٍ كَرِيمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ وَتَرْزُقُنا بِها کَرامَةَ الدُّنْيا وَالاْخِرَةِ»/1307/102/ب1

ارسال نظرات