۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۷۹۸۱۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی ما را از یوغ استکبار رهایی بخشید

حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن برای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی، گفت: این نظام با دین مبین اسلام آمده و این اسلام است که ما را از یوغ استبداد و استعمار نجات داده است.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اهر با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت: 22 بهمن امسال نیز پرشور و با صلابت برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم به ویژه مردم شهرستان اهر، ابراز داشت: مردم این شهرستان همیشه در صحنه های انقلاب حضور داشتند و امسال نیز مانند سالهای گذشته پرشورتر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه حضور پیدا خواهند کرد و دشمنان را مأیوس خواهند گذاشت.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه مسؤولان نیز لازم است با همکاری ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تمهیدات برای این حضور عظیم را فراهم کنند، ادامه داد: 22 بهمن در حقیقت پاسخی کوبنده به یاوه گویی دولت استکباری آمریکا و رییس جمهور جدید آن خواهد بود.

وی به مصوبه شورای فرهنگ عمومی در رعایت شئونات اسلامی و اجرای امر به معروف در ادارات و نهادهای دولتی، گفت: امر به‌ معروف و نهی از منکر از اصول اساسی است و باید از همه پیشتر در نهادهای دولتی اجرا و عمل شود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی دهه فجر را زمان مناسبی برای بیان دستاوردهای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم دانست و افزود: دستگاه‌های دولتی، ادارات و ترجمان ها و تمامی کسانی که افتخار خدمتگزاری به مردم را دارند در این ایام عملکرد خود را به مردم عزیز و همیشه در صحنه کشورمان ارائه دهند.

وی با تأکید بر جلب رضایت مردم و ملت بزرگ ایران، ادامه داد: مردم پشتیبان حقیقی این انقلاب هستند و از آرمانهای امام راحل صیانت خواهند کرد، این نظام با دین مبین اسلام آمده و این اسلام است که ما را از یوغ استبداد و استعمار نجات داده و اکنون سرنوشت ما به دست خودمان است./854/203/ب2

ارسال نظرات