۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۷۹۸۴۲
امام جمعه زرند:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ای شرعی و قانونی است

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است، گفت: مردم با حضور خود به دشمنان انقلاب ثابت خواهند کرد که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده و خواهند بود.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: امام (ره) جهان را به سمت خدا پرستی واقعی دعوت کرد و انقلاب ما زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان(عج) خواهد بود و ایشان به ما استقلال داد و بر قدرت داخلی تکیه کرد.

وی بیان کرد: امام(ره) ما را به حق و اسلام ناب دعوت کردند و همگان را بر وحدت و همدلی فرا خواندند و روحیه خود باختگی را تبدیل به خود باوری کرد و امروز هم همه ما باید این استقلالی را که برای تحققش هزاران جوان شهید شده را حفظ کنند.

 امام جمعه زرند ادامه داد: به برکت حضرت امام (ره) ، کشور ما آزاد شد و آزادی واقعی را حضرت امام خمینی به ملت ایران هدیه کردند و اسلام ناب را در رگ های ما به جوشش آورد، بنابراین شخصیت حضرت امام(ره) شخصیت بسیار برجسته ای است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه این دهه فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: برنامه های این دهه باید به مردم به ویژه نسل جوان معرفی شود؛ تا روحیه نشاط  و امید در جامعه به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه امروزه با توجه به حساسیت‌های موجود در منطقه و فشارها و تحریم‌های مکرر دنیای غرب، دشمنان تصور می‌کنند با تهدید و ارعاب می‌توانند مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند، خاطرنشان کرد: علیرغم خیال باطل آنها، ملت ایران بارها و بارها با حضور پرشور خود در تمامی عرصه‌ها، به ویژه راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن که یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است، نشان داده‌اند پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده و خواهند بود.

امام جمعه زرند ابراز کرد: مردم سراسر ایران همچون سال های گذشته برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی، دفاع از ارزش ‌ها و آرمان ‌های والای امام راحل و انقلاب اسلامی و همچنین پاسداری از خون شهیدان با حضوری گسترده و حماسه آفرین در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت خواهند کرد و مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان خواهند کوبید./9709/303/ب1

 

ارسال نظرات