۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۸۴۸
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمان:

انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قرآن و عترت است

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قرآن و عترت است چراکه مردم ما با تکیه برقرآن و عترت در این انقلاب به پیروزی رسیدند.
همایش قرآن و عترت شمال کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب پور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمان امروز در چهارمین همایش فعالان قرآنی شمال استان کرمان در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب، در رابطه با نقش موسسات قرآنی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قرآن و عترت است چراکه مردم ما با تکیه برقرآن و عترت در این انقلاب به پیروزی رسیدند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در سایه ایمان، وحدت، ولایت پذیری و تکیه بر ارزش های دینی و قرآنی به پیروزی رسید و تاکنون نیز باقی مانده است.

حجت الاسلام عرب پور عنوان داشت: نقش مردم در شکل گیری این انقلاب بسیار چشمگیر است زیرا این انقلاب در حالی محقق شد که مردم از بیداد طاغوت به ستوه آمدند و با ایثار جان و مال خود در برابر ظلم ایستادند و برای انقلاب قیام کردند که خوشبختانه با عنایت حضرت حق و رهبری امام خمینی (ره)، این حرکت مردمی به سرانجام نیکی رسید.

وی نقش موسسات قرآنی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت : آمادگی ما برای مقابله با هجمه دشمنان اسلام به ویژه در برابر نسل جوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو نقش موسسات قرآنی و فعالان حوزه فرهنگ و دین در این زمینه چشمگیر و اثرگذار است.

وی تاکید کرد: باید موسسات قرآنی با حمایت ویژه از نسل جوان، آموزه های دینی و قرآنی را با هدف مقابله با هجمه دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نحوی در دستور کار خود قرار دهند که برای نسل جوان از جذابیت ویژه ای برخوردار باشد چراکه بهترین روش برای جذب هر چه بیشتر جوانان، ارائه زیبایی های قرآن و دین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی افزود: لازم است موسسات قرآنی با تهیه برنامه ریزی های مدون و نقشه راه در خور و مناسب، مقاصد و اهداف خود را تعیین کرده و پیگیری کنند و برای رسیدن به آنها همت بلندی داشته باشند.

حجت‌الاسلام عرب پور در پایان خطاب به مدیران موسسات قرآنی خاطرنشان کرد: شما عزیزان در تلاش و همت جهت حفظ انقلاب و آرمان هایش؛ شایسته تر برای دفاع کردن هستید از این رو باید مانند همیشه پویا، پرنشاط و شاداب عمل کنید و با استمداد از حضرت باری تعالی، شهدا و یاری دیگران، مسؤولیت خود را به خوبی انجام دهید و به سرانجامی نیک برسانید./9703/202/ب1

 

ارسال نظرات