۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۸۸۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

نباید از دشمنان در کمین نشسته انقلاب غافل شویم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه نباید از دشمنان در کمین نشسته انقلاب غافل شویم، گفت: دشمنان به دنبال گمراه کردن ورزشکاران و جوانان ایران هستند.
سردار ظفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، سردار مهدی ظفری، بعد از ظهر امروز در نخستین یادواره 58 شهید ورزشکار نهاوند، اظهار داشت: پیام برگزاری یادواره شهدای ورزشکار برای نسل جوان و ورزشکار جامعه سرشار از بصیرت افزایی اخلاق‌مداری و ایجاد انگیزه برای همه مردم است.

وی با بیان اینکه نهاوند 58 شهید ورزشکار دارد که تمام آنها انسان‌های بزرگوار با منش جوانمردی و پهلوانی بودند، گفت: شهدای ورزشکار ما از قوای جسمانی و منش پهلوانی خود برای رسیدن به خدا و دفاع از کشور مایه گذاشتند.

سردار ظفری عنوان کرد: نمونه بارز آنها شهید حاج محمد طالبیان رهبر گروه انقلابی ابوذر و سردار شهید امیدی و دیگر شهدا بودند که در آن دوران دفاع مقدس نزد آنها مشق اخلاق و ازخودگذشتگی را یاد گرفتیم.

وی تصریح کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای منحرف کردن جوانان ایران اسلامی باید پیام برگزاری این یادواره‌ها را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

سردار ظفری تصریح کرد: ما نباید از دشمنان در کمین نشسته انقلاب غافل شویم زیرا امروز دشمنان به دنبال گمراه کردن شما ورزشکاران و جوانان ما از طریق شبیخون و تهاجم فرهنگی هستند.

وی افزود: شهدای ورزشکار از ورزش و قهرمانی دنیوی خود گذشتند تا امروز مردم در آسایش کامل در کنار خانواده‌ خود زندگی کنند و هرگز نباید آن رشادت‌های بی‌نظیر و جوانمردی‌های این عزیزان را از یاد ببریم.

ظفری افزود: شهدای ورزشکار ما با حضور در جبهه‌ها سبب نشاط، وحدت و ایجاد انگیزه در بین سایر رزمندگان بودند و امروز حضور همه ما در یادواره شهدا و آشنایی با جوانان مخلص و شهیدانی که برای سربلندی ایران اسلامی جان خود را تقدیم کردند، می‌تواند سبب ناامید کردن دشمنان انقلاب شود./979/203/ب2

ارسال نظرات