۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۹۱۵
استاد حوزه علمیه همدان:

وابستگی در ادبیات انقلاب معنا ندارد

استاد حوزه علمیه همدان گفت: با عملکرد رییس جمهور جدید آمریکا و دشمنان اسلام بر ضد مسلمانان باید با حضور خود در حماسه 22 بهمن ماه مشت محکمی به دشمنان و ضد انقلاب های داخلی که دل به اجنبی بسته اند بزنیم.
اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام کمال الدین نارنج استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان گفت: درخت انقلاب با خون صدها هزار شهید آبیاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تداوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی منحصر در یک یا دو نسل و به زمان خاصی نیست و باید تداوم داشته و به یاری خداوند متعال متصل به حکومت امام زمان(عج) شود.

استاد حوزه علمیه همدان در رابطه با ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: حضور مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی در روز 22 بهمن امسال از اهمیت بسیاری برخوردار است از این رو توصیه من به مردم این است با حضور گرم و پرشور راه را بر دشمنان نظام و انقلاب ببندند.

وی ادامه داد: با عملکرد رییس جمهور جدید آمریکا و دشمنان اسلام بر ضد مسلمانان باید با حضور خود در حماسه 22 بهمن ماه مشت محکمی به دشمنان و ضد انقلاب های داخلی که دل به اجنبی بسته اند، بزنیم.

حجت الاسلام نارنج با اشاره به زحمات مردم ایران در شکل گیری انقلاب اسلامی ابراز داشت: وقتی به گذشته بنگریم به فداکاری ها و جان افشانی های مردم ایران برای شکل گیری انقلاب و همچنین زحماتی که بعد از انقلاب برای تقویت نظام انجام داده اند را مشاهده می کنیم و در حال حاضر وظیفه اصلی ما نگه داشتن این انقلاب و این آرمان ها است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها متفاوت است شعار ملت ایران از اول انقلاب تا کنون نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بوده و هست و در ادبیات رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب وابستگی معنا نداشته و ندارد.

وی در ادامه با اشاره به انقلاب شکل گرفته در منطقه خاطرنشان کرد: علت اصلی از هم پاشیدن انقلاب کشور مصر، متکی بودن آنها به غرب بود و نکته قابل توجه در این مساله این است که اولین انقلاب معنوی دنیا انقلاب اسلامی ایران است.

استاد حوزه علمیه همدان اظهار داشت: روحانیان نقش بسزایی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشتند، آنها در ایام تبلیغی و مناسبت های مذهبی به تبیین و روشنگری مردم می پرداختند و پیام بنیان گزار انقلاب را به مردم می رساندند.

وی در پایان با اشاره به پیام های حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت:حضور مردم انقلابی نشانه پویایی و استوار بودن نظام  اسلامی است البته ما شاهد رویش ها و ریزش هایی نیز هستیم ولی این انقلاب متکی به شخص خاصی نیست و به دنبال آرمان اصلی خود یعنی تحقق مبانی اسلام است./979/302/ب1

ارسال نظرات