۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۴۷۹۹۱۹
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه:

ایمان مردم مهم‌ترین مبنای قدرت نظام است

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه ایمان مردم را مهم‎ترین مبنای قدرت نظام دانست و حضور مردم در صحنه های مختلف را عامل یأس و ناامیدی دشمن نامید.
معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به مبانی و مؤلفه های قدرت انقلاب اسلامی، عنوان کرد: مهم‌ترین مبنای انقلاب که به نظام قوت بخشیده تا بتواند در برابر دشمنی های بین المللی استوار بماند، ایمان مردم است.

وی افزود: این ایمان به خدا سبب شد تا انقلاب اسلامی پیروز شود و عناصر اصلی که انقلاب را دنبال می کردند و با گذشت و فداکاری خود همراه انقلاب بودند تا به نتیجه رسید، مردم مؤمنی بودند که در همه عرصه های انقلاب ایستادگی کردند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه تصریح کرد: شاخص های ایمانی مردم انقلابی ایران، شرایطی به وجود آورد که در طول 8 سال دفاع مقدس و همچنین در مشکلات و کوران های مختلف و کاستی های مدیریتی و کمبودهای متفاوت، مردم در صحنه حاضر بوده و ایستادگی کردند چون رضای خدا را در حمایت از نظام می بینند و نگاه دینی به انقلاب دارند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی علاقه و عشق مردم به انقلاب اسلامی را پشتوانه نظام دانست و خاطرنشان کرد: برخی کشور ها سعی می کنند با قدرت نظامی و پلیسی مردم را همراه خود نگه دارند اما در نظام اسلامی، این عشق و علاقه مردم به انقلاب و رهبری است که مردم را به صحنه می آورد و اگر می بینیم مردم در عرصه های مختلف ایستادگی می کنند به دلیل پایبندی و عشق به دین و ارزش های دینی نظام است.

وی افزود: مخالفت دشمن با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده این است که این حضور یک اثر جدی برای نظام دارد؛ اگرچه آنها در رسانه های خود، خیل عظیم جمعیت را منعکس نمی کنند، اما در اتاق های فکر خود راجع به حضور مردم ایران، تحلیل های گوناگونی می کنند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه در پایان تأکید کرد: حضور گسترده مردم در صحنه های انقلاب، از ابتدای انقلاب آثار و ثمرات گوناگونی داشته است و همین که دشمن می بیند مردم حامی نظام اسلامی هستند دچار واهمه می شوند و این حضور باعث حفظ نظام و مأیوس شدن و خنثی کردن نقشه های دشمن می شود./872/ت302/ج

ارسال نظرات