۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۹۲۱
امام جمعه ریگان:

یکی از اهداف امام خمینی مبارزه با روحیه اشرافی گری بود

حجت الاسلام رنجبر ماهانی گفت: یکی از اهداف امام خمینی(ره) مبارزه با روحیه اشرافیگری بود که در آن زمان حکومت به فکر مردم فقیر و مظلوم نبودند، فقط به فکر خودشان بودند از این رو امام با این روحیه مبارزه کرد و ساده زیستی را به مردم آموخت.
امام جمعه ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان اظهار داشت: مهم ترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که پیام انقلاب را به گوش نسل جوان برسانیم تا جوانان آگاه باشند که دلیل انقلاب چیست و آن را ادامه دهند.

وی افزود: یکی از اهداف امام خمینی(ره) مبارزه با روحیه اشرافیگری بود که در آن زمان حکومت به فکر مردم فقیر و مظلوم نبودند، فقط به فکر خودشان بودند از این رو امام با این روحیه مبارزه کرد و ساده زیستی را به مردم  آموخت.

امام جمعه ریگان ادامه داد: امام این روحیه اشرافیگری را سرکوب کردند و ما نیز امروزه باید با این روحیه مبارزه کنیم و اجازه ندهیم که در جامعه اشرافیگری وجود داشته باشد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی تصریح کرد: امام خمینی (ره) به ما عزت آموخت و  و به کمک آن توانست جامعه را متحول کند و این انقلاب بزرگ را به وجود آورد که دشمنان برای از بین بردن آن دست به هر کاری می‌زنند.

امام جمعه ریگان به اخلاص امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) با اخلاص کامل خود توانست این انقلاب را به پیروزی برساند و وظیفه ما این است که این اخلاص را به نسل جوان کشور انتقال دهیم و به آنها بگوییم که امام خود را وقف این انقلاب کرد، از این رو بر ما است که از این انقلاب در برابر دشمن دفاع کنیم ولی متاسفانه عده ای امروزه از نظام برای منافع دنیایی استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: ما باید از وصیت نامه امام(ره) به عنوان سند زنده استفاده کنیم، بنابراین این وصیت نامه برای نسل جدید راه گشا است، همچنین امام در این وصیت نامه فرمودند که اجازه ندهید که این انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیافتد و ما نیز باید در این زمینه تلاش کنیم.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: امروزه آمریکا نامحرم است و به تمام مظلومان ظلم می کند از این رو در پسا برجام نیز به تمام مردم ثابت شد که آمریکا نامحرم است.

وی در پایان گفت: تمام مسوولان باید به این نکته گوش دهند که آمریکا دوست نیست بلکه دشمن ما است و نباید به حرف دشمن گوش دهیم و به آنها اعتماد نکنیم بنابراین ما باید ادامه دهنده راه امام باشیم و همچنین پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا دشمن نتواند کاری علیه کشور ما انجام دهد و این انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) ادامه داشته باشد./866/302/ب1

 

ارسال نظرات