۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۹۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

صنایع موشکی ایران تهدیدی برای امنیت رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: تلاش دشمنان برای توقف مسیر پیشرفت ایران اسلامی در صنایع موشکی تنها برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزراش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی عصر امروز در همایش مدافعان حریم ولایت که در تالار عبدالقادر برگزار شد، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده مسیر عزت و تعالی شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با بیان این‌که شهدا الگوی عینی ولایتمداری برای همگان هستند، خاطرنشان کرد: باید به این حقیقت مسلم ایمان داشت که با تدابیر امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستیم تهدیدهای دشمن را به فرصت هایی بی بدیل برای صدور آرمان های انقلاب اسلامی تبدیل کنیم.

حجت الاسلام کاملی‌فر ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و نیروهای مسلح غیور کشورمان با تکیه بر ولایت و با ایمان راسخ خود از تمامیت ارضی کشور و ارزش ها و آرمان های متعالی اسلام و انقلاب دفاع کرده و اجازه ندادند که وجبی از خاک پاک میهن اسلامی در تصرف دشمن باشد.

وی با بیان این‌که تجربیات کسب شده در دوران جنگ تحمیلی منجر به اقتدار و امنیت پایدار کشور در طول سال های گذشته شده است، گفت: اکنون ملت ایران تجربه 38 سال حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی مبتنی بر تبعیت از ولایت فقیه را تجربه کرده و با هدایت های حکیمانه رهبری به پیشرفت ها و افتخارات بزرگی دست یافته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به خودکفایی کشورمان در عرصه صنایع دفاعی تصریح کرد: تلاش دشمنان برای توقف مسیر پیشرفت ایران اسلامی در صنایع موشکی تنها برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است، دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه رئیس جمهور آمریکا باید بداند که دوران تهدید و تحریم گذشته است و هرگونه تهدیدی با پاسخ سریع و کوبنده همراه خواهد بود.

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که ادعاهای پوچ دولتمردان آن کشور ناشی از عدم شناخت کافی آنان از قدرت دفاعی و تاثیرگذاری کشورمان در منطقه و دنیاست، افزود: ایمان و اعتقاد راسخ نیروهای مسلح به ولایت و ارزش های انقلابی و تکیه بر توانمندی های بومی موجب ایجاد قدرت دفاعی و بازدارنگی بی نظیری برای کشورمان در برابر تهدیدات دشمنان شده است.

وی تکیه بر گفتمان انقلابی و روحیه جهادی را بهترین و موثرترین راه برای تداوم رشد و تعالی نظام اسلامی دانست و ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی بدانند که در صورت هرگونه تهدید و تعرضی به میهن اسلامی با پاسخ قدرتمندانه نیروهای مسلح کشورمان با تکیه بر قدرت عظیم بازدارندگی نظام اسلامی مواجه خواهند شد./202/935/ب1

ارسال نظرات