۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۹۶۶
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

امام راحل «ما می توانیم» را به ملت ایران یاد دادند

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آمریکا همان بلایی که بر سر سوریه می آورد سال های قبل آن بر سر ایران آورده بود، گفت: امام راحل «ما می توانیم» را به ملت ایران یاد دادند.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  شامگاه پنجشنبه در جمع مردم بیرجند در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر، اظهار داشت: یکی از نقاط تاریک تاریخ این استشر آمده است که اخلاق و دین از سیاست جدا است و به همین دلیل بلاهای زیادی تاکنون بر سر بشر آمده است.

وی گفت: برای رؤسای جمهور آمریکا خدا و دین مهم نیست و بر همین اساس در جنگ جهانی اول بیش از 55 میلیون نفر را کشتند و این محصول آن است که دین و اخلاق از سیاست جداست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا و استکبار چه بلاهایی که بر سر کشورهای منطقه نیاورده اند، آن ها بعد از صدام داعش را به وجود آوردند و جان مردم برای آن ها مهم نیست.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: تعدادی از سیاستگذاران آمریکا به حکومت رسیده اند و نفع اقتصادی آن ها بر این است که در یمن جنگ رخ دهد تا عربستان از آن ها سلاح بخرد تا اینکه پول ها به جیب آن ها سرازیر شود.

وی با بیان اینکه آمریکا با این همه جنایت خجالت نمی کشد، ادامه داد: این آمریکایی ها می گویند حقوق بشر و کشور ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند، در ایالات متحده آمریکا آدم می کشند ایران را متهم می کنند، آمریکا صلاحیت این را ندارد که بگوید چه کسی حقوق بشر را رعایت کرده و چه کسی حقوق بشر را رعایت نکرده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فریاد آزادی و حقوق بشر آمریکایی ها گوش فلک را کر کرده است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ دروغگویانی به مانند آن ها نبودند که این همه جنایت کنند و آن ها که جنایت هایی می کردند قبول داشتند و شرمسار بودند اما آمریکایی ها با این همه کشتار خجالت نمی کشد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آمریکایی ها اینقدر پررو هستند که جنایت انجام می دهند و می گویند ما حقوق بشر را رعایت کرده ایم، اظهار کرد: عده ای در این کشور همچنان می گویند چرا شعار مرگ بر آمریکا می گویید اما همین ها توضیحی ندارند که بگویند چرا این شعارها را ندهیم.

وی افزود: انگلیسی که در جنگ جهانی اول بسیاری از جمعیت ایران را به دلیل قحطی کشتند و آمریکا با این همه جنایت های مختلفی که انجام می دهد چرا نباید بگوییم مرگ بر آمریکا و یا مرگ بر انگلیس؟

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدافعان حرم نبودند و جلوی داعش را در عراق و سوریه را نمی گرفتند امروز باید داعش در بیرجند و تهران بود و سرها را می برید.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: برخی ها می گویند شما چه کاری دارید به سوریه و عراق اما همین ها نمی دانند داعش آن کشورها را ناامن کرده است تا در منطقه ما سرها را ببرند.

وی با بیان اینکه ملتی که گمان کند امنیت درون مرزهای خود را می تواند حفظ کند به طور قطع امنیت باخته است، ادامه داد: تفکرات آمریکایی ها از طریق نفوذی ها به این افرادی که می گویید مرگ بر آمریکا تزریق می شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال درد کهنه ملت ما بود و امام راحل با آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نعمت بزرگی به ما دادند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آمریکا همان بلایی که بر سر سوریه می آورد سال های قبل آن بر سر ایران آورده بود، تصریح کرد: امام راحل «ما می توانیم» را به ملت ایران یاد دادند، دین و اخلاق با هم و در کنار اسلام قرار دارند.

وی افزود: ترامپ تازه کار هنوز اقتدار نظام اسلامی ایران را نمی فهمد و تهدید می کند که به این تهدیدها را ملت ایران فردا در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی خواهند داد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با پیگیری های که انجام داده شد و جلساتی که با وزیر نیرو گذاشته شد بارورسازی ابرها در استان انجام شد که تاکنون این بارورسازی ابرها سه بار در استان انجام شده و با قول که داده شده این بارورسازی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام عبادی یکی از دردهای بزرگ مردم را جاده مرگ بیرجند _ قاین دانست و گفت: پیگیری های مستمری را صورت داده ایم و در چند نوبت با وزیر راه جلسه گذاشته شد و در نهایت این راه از 3 تا 4 نقطه به مناقصه گذاشته شد و در حال حاضر تمام مسیر بیرجند و قاین به مناقصه گذاشته شده است و در اختیار پیمانکاران قرار دارد.

وی اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای اختصاص اعتبارات به این مسیر وجود ندارد و هر چقدر که پیمانکاران کار کنند پول له آن ها تزریق می شود./201/880/ب1

ارسال نظرات