۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۷۹۹۷۰
مولوی اهل سنت میرجاوه:

امنیت پایدار امروز ثمره وحدت بین شیعه و سنی است

مولوی مرادی نژاد امنیت پایدار امروز را ثمره وحدت بین شیعه و سنی دانست و گفت: هر روز شاهد تفرقه افکنی دشمنان در بین مسلمانان هستیم که به لطف خداوند با این وحدت دشمن نمی‌تواند کوچکترین رسوخی در ملت ما داشته باشد.
وحدت

مولوی قادربخش مرادی‌نژاد، مولوی اهل سنت میرجاوه درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: مردم ایران در هر شرایطی از انقلاب دفاع می‌کنند و به دشمنان اجازه تعرض نمی‌دهند، اگر افرادی فکر تعرض به ملت و کشور ما را داشته باشند به آنها سیلی محکمی خواهیم زد.

وی بیان کرد: امروزه با توجه به اینکه دشمن جنگ نرم خود را علیه ملت ایران آغاز کرده است مردم باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشند.

مولوی مرادی نژاد امنیت پایدار امروز را ثمره وحدت بین شیعه و سنی دانست و تصریح کرد: هر روز شاهد تفرقه افکنی دشمنان در بین مسلمانان هستیم که به لطف خداوند با این وحدت دشمن نمی‌تواند کوچکترین رسوخی در ملت ما داشته باشد.

وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی داشته است، افزود: مهمترین دستاوردهای این انقلاب برادری، عزت، سربلندی و حضور بموقع در صحنه‌های مبارزه با فساد جهانی است.

مولوی اهل سنت میرجاوه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در دنیا و جهان تحولات بسیاری ایجاد کرده، اظهارداشت: انقلاب ما انفجار نور بود؛ همه مردم در روشنایی و پرتو الهی به یاری امام به پا خاستند تا انقلاب زیر بار دیکتاتور نرود و امروز بیداری اسلامی را به جهان صادر کرده ایم که این بیداری اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم./303/831/ب1

ارسال نظرات