۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۴۸۰۰۰۷
فجر انقلاب؛

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در لرستان آغاز شد/ حضوری از جنس شعور انقلابی

مردم لرستان صبح امروز با شرکت و حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن در راستای سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، همزمان با سراسر کشور به صحنه آمدند و شعور انقلابی خویش را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور، در لرستان آغاز شد و مردم ولایی این استان پرشورتر از گذشته از ساعات اولیه صبح در محلهای آغاز راهپیمایی حضور یافتند.

امروز مردم لرستان با حضوری پرشور و شعور به صحنه آمده تا باری دیگر به ندای رهبری لبیک گفته و به دشمنان این نظام و انقلاب ثابت کنند هرگز دست از آرمانهای انقلاب برنمی دارند.

حضور انقلابی ملت ایران در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و خون شهدا است، پیام حضور مردم همیشه در صحنه حاضر و شهید پرور لرستان در این مراسم ادامه راه شهدا است.

مردم استان با سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «این‌همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» و «مرگ بر آمریکا و اسراییل» مراسم راهپیمایی را از میدان شهدا آغاز و با حرکت از مسیرهای راهپیمایی به سمت مصلای نماز جمعه راهی می شوند.

امروز آحاد مردم لرستان پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، ورزشکاران، اصناف، عشایر، مسؤولان استان، نیروهای نظامی و انتظامی همزمان با سراسر کشور به صحنه آمدند تا استقامت و مقاومت خویش را در دفاع از آرمانهای انقلاب به نمایش بگذارند، این حضور نشان از غیرت دینی و ولایتمداری مردم استان است./202/9459/ب1

ارسال نظرات