۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۸۰۰۱۶
مدیر حوزه علمیه ارومیه:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن دفاع از اسلام و انقلاب است

مدیر حوزه علمیه امام خمینی ارومیه گفت: باید در مسیر حفظ انقلاب اسلامی مصمم باشیم و با حضور خود در تمام عرصه‌ها از جمله راهپیمایی22 بهمن از پرچم اسلام و انقلاب دفاع کنیم تا این پرچم را به امام مهدی(عج) تحویل دهیم.
حجت الاسلام ارجمندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام جواد ارجمندی، صبح امروز در مراسم دعای ندبه که در حسینیه اعظم ثارالله برگزار شد، با تبریک ۲۲ بهمن و دعوت همگان به حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از نظر رهبری و ایدئولوژی الهی و معنوی اش با سایر انقلاب‌های جهان متمایز است.

وی با استمرار دشمنی ها با نظام اسلام در 38 سال گذشته، افزود: امروزه در مقطع حساس و خطرناکی قرار داریم که دشمنان با تمام ابزارهای در تلاش برای مأیوس کردن ملت از انقلاب هستند، ولی باید در این راه مصمم باشیم و با حضور خود در تمام عرصه ها از جمله راهپیمایی 22 بهمن از پرچم اسلام و انقلاب دفاع کنیم تا این پرچم را به امام مهدی(عج) تحویل دهیم.

حجت الاسلام ارجمندی در ادامه با اشاره به تحقق سه مرحله ای اسلام ناب محمدی اظهار داشت: نخستین مرحله آن بعثت یا به زبان امروزی بنیانگذاری دانشگاه ادیان است زیرا ادیان پیش از اسلام به منزله مدارس ابتدایی، راهنمایی ودبیرستان بودندکه با اسلام کامل شد.

استاد حوزه و دانشگاه دومین مرحله تکامل اسلام را جریان غدیر برشمرد و گفت: بسیاری از افراد در آن دوره با ایجاد خفقان سعی نفی آن داشتند که با قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا این توطئه دشمنان نیز خنثی شد.

وی ظهور حضرت مهدی (عج) را مرحله آخر تکمیل اسلام نام برد و خاطرنشان کرد: منتظران واقعی امام زمان (عج) باید زمینه را برای تحقق این مرحله مهیا کنند.

وی به ویژگی های ممنتظران مهدی موعود(ع) اشاره و اظهار داشت: منتظران ظهور سرشار از محبت الهی هستند و با دیگران به نرمی و محبت رفتار می‌کنند، اهل تواضع و فروتنی اند و مغرور و متکبر نیستند، نسبت به دشمنان دین سرسخت و محکم هستند، برای ساختن جامعه جهانی مهدوی جهاد و تلاش می کنند و از سرزنش و تهدید کسی ترس و واهمه به خود راه نمی‌دهند.

مراسم دعای ندبه هر هفته صبح جمعه با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری و استانی و با حضور عاشقان حضرت مهدی (عج) در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار می شود./202/936/ب1

ارسال نظرات