۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۴۸۰۰۱۸
فجر انقلاب؛

عدالت، معنویت و تحقق جمهوریت و اسلامیت دغدغه ما است

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی گفت: دغدغه ما دغدغه پیشرفت، عدالت، معنویت، آزادی و حاکمیت ملی و در یک کلمه تحقق جمهوریت و اسلامیت است.
رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، امروز در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تهران در میدان آزادی به سخنرانی پرداخت و گفت: امروز 38 سال از انقلاب می‌گذرد پیروزی که به نام خداوند و به دست مردم سرافراز ایران زمین به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: پیروزی کلمه بر گلوله، پیروزی خون بر خشونت و آغاز آزادی ملت بزرگ استقلال ایران و برپایی جمهوری اسلامی، انقلاب ما فراز و نشیب زیادی به خود دیده است و فرزندان زیادی را از دست داده است؛ اما در پی آرمان‌های انقلاب می‌رود و می‌دود.

رییس جمهور اظهار داشت: امروز شهید بهشتی، شهید مطهری، آیت‌الله طالقانی و بسیاری از بزرگان و سرداران و دلاوران در میان ما نیستند، زنان و مردان خالص و بی‌توقعی که در سراسر این کشور در شهر و روستا حماسه‌های بزرگ آفریدند و به دامن رحمت حق پیوستند؛ اما دغدغه ما همان دغدغه 38 سال پیش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی بیان داشت: دغدغه ما دغدغه پیشرفت، عدالت، معنویت، آزادی و حاکمیت ملی و در یک کلمه تحقق جمهوریت و اسلامیت است، همان راهی که در 38 سال گذشته با افتخار ادامه دادیم و باید با گام‌های بلند تا رسیدن به اهداف نهایی ادامه دهیم./807/202/ص

 

در حال تکمیل است.

ارسال نظرات