۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۴۸۰۰۲۶
فجر انقلاب؛

حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر ولایت مداری ملت ایران است

نماینده مردم ‌آمل در مجلس گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر ولایت مداری مردم ایران اسلامی است که همواره در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی قدم برمی دارند.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی با ایثار و مجاهدت های والایی به پیروزی رسیده است و ضرورت دارد قدردان این فداکاری ها باشیم.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی نقش اساسی و مهمی ایفا کرده و با هدایت ها و مجاهدت های خود زمینه تحقق انقلاب را فراهم کردند که با دست خالی انقلاب ماندگار ایران اسلامی محقق شد.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور افزود: امروز نظام اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد که توانستیم به مرتبه ای ارزشمند و گرانقدر دست پیدا کنیم و در راه پیشرفت باشیم.

یوسفیان ملا با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ساز پیشرفت و تعالی روزافزون نظام اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری با درایت و بینش والای خویش زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کردند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس اظهار داشت: ضرورت دارد رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم که زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی و خنثی شدن فتنه ها و هجمه های دشمنان می شود.

وی ادامه داد: 22 بهمن روز جاویدان و ماندگار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم ما در این روز تجدید میثاق دوباره ای با ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی داشتند.

یوسفیان ملا تصریح کرد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن عزت و اقتدار نظام اسلامی را به همگان و سراسر جهان نشان داده و مردم ما در مسیر ارزش های انقلاب قرار دارند.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور افزود: مردم ما در روز 22 بهمن به میدان آمده و توانستند حضور ثابت قدم و استوار خود در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که راهپیمایی روز 22 بهمن نشانگر وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی در دفاع از انقلاب است، گفت: مردم ما حضور پرشکوهی داشتند که این حضور می تواند پیام های ارزشمندی داشته باشند.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن نشانگر ولایت مداری مردم ایران اسلامی است که همواره در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی قدم برمی دارند./202/1314/ب1

ارسال نظرات