۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۸۰۰۲۸
فجر انقلاب؛

مردم مشهد با حضور میلیونی خود پاسخ تهدیدهای آمریکا را دادند

شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم امروز مشهد مقدس، به اشکال مختلف نسبت به تهدیدات رییس جمهور جدید آمریکا واکنش نشان داده و با در دست داشتن پلاکاردهایی انزجار خود از سیاست های خصمانه این دولت را ابراز کردند.
راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مردم شهید پرور مشهد مقدس صبح امروز از اقصی نقاط پایتخت معنوی جمهوری اسلامی ایران در حدفاصل میدان 15 خرداد مشهد تا بارگاه منور رضوی به راهپیمایی پرداخته و سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این راهپیمایی با شکوه، مردم شریف مشهد مقدس با سر دادن شعارهایی همچون «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشگر آمده؛ به عشق رهبر آمده»، «لبیک یا خامنه ای، لبیک یا حسین است» و ده ها شعار وحدت آفرین و استکبارستیز دیگر، با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

این گزارش حاکی است، نهادها و تشکل های گوناگون شهری و استانی ضمن برپایی غرفه های نمایشگاهیِ فرهنگی، سیاسی و اجرای برنامه های مختلف در مسیر راهپیمایی، به مرور رویدادهای به وقوع پیوسته در عمر 38 ساله انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام اسلامی در این مدت پرداختند.

گفتنی است، با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که فرمودند «مردم در روز 22 بهمن جواب تهدیدهای آمریکا را خواهند داد»، شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم امروز، به اشکال مختلف نسبت به تهدیدات رییس جمهور جدید آمریکا واکنش نشان داده و با در دست داشتن پلاکاردهایی انزجار خود از سیاست های خصمانه این دولت را ابراز کردند.

شایان ذکر است، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، رییس دادگستری خراسان رضوی، دادستان، شهردار و نمایندگان مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز در راهپیمایی میلیونی مردم مشهد حضور به هم رساندند./202/820/ب1

ارسال نظرات