۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۸۰۰۳۹
فجر انقلاب؛

حضور نسل جوان در راهپیمایی 22 بهمن، نشانه پویایی انقلاب است

آیت الله علم الهدی گفت: وقتی نسل هایی که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حضور نداشتند، در این راهپیمایی شرکت کرده اند، حکایت از این دارد که انقلاب اسلامی قابل زوال نیست و به صورت پویا پیشروی می کند.
آیت الله علم الهدی در راهپیمایی 22 بهمن
آیت الله علم الهدی در راهپیمایی 22 بهمن مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز ضمن حضور در راهپیمایی با شکوه مردم انقلابی مشهد مقدس در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز دلالت بر این دارد که مردم انقلاب اسلامی را از نوع یک انقلاب ماندنی تضمین می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به پایداری و پویایی انقلاب اسلامی و اصول آن، خاطرنشان کرد: این انقلاب، انقلابی نبوده که در نطفه خفه شده و یا جوانمرگ شود. این ویژگی بحث نظام نیست، بحث انقلاب است که اصول آن ثابت و مستقر است.

آیت الله علم الهدی همچنین پررنگ بودن حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز را دلیلی بر زوال ناپذیری انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: وقتی نسل هایی که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حضور نداشتند، در این راهپیمایی شرکت کرده اند، این اتفاق حکایت از این دارد که انقلاب اسلامی قابل زوال نیست و به صورت پویا پیشروی می کند./202/820/ب1

ارسال نظرات