۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۸۰۰۵۳
فجر انقلاب؛

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در دیار گنجینه فرهنگ‌ها/ مردم پاسخ ترامپ را دادند

مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در 46 نقطه خراسان شمالی برگزار شد و بار دیگر وحدت و یکپارچگی اقوام کرمانج، ترک، ترکمن، فارس و تات دیار گنجینه فرهنگ‌ها به نمایش درآمد.
راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن- بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقوام کرد، ترک، ترکمن، تات و فارس خراسان شمالی، استان باب الرضا (ع) گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها به خیابان‌‌ها آمده و با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» پاسخ عربده‌کشی‌های سردمداران غرب را دادند.

در مراسم راهپیمایی و تظاهرات امروز در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی که از ساعت 10 و 30 دقیقه از میدان شهید بهشتی به سمت مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، پیروان مذاهب شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم اعم از طلاب و روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مردمی، دانشجویان، کارگران، کارمندان و سایر اقشار حضور داشتند.

راهپیمایان 22 بهمن در بجنورد شعارنوشته‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل»، تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی را در دست داشته و شیعه و سنی متحد و یکپارچه بر سر دشمن مشترک فریاد زدند.

اجرای سرود ١٣۵٧ دانش‌آموز، قرائت قطعنامه راهپیمایی ٢٢ بهمن و آتش زدن مترسک آمریکایی‌ها و پرچم آمریکا و اسراییل از سوی مردم از دیگر جلوه‌های مراسم راهپیمایی یوم‌الله سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

حسن قشقاوی، معاون وزیر امور خارجه سخنران محوری مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی بود.

بنا به گفته حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 46 شهر و منطقه استان با حضور انبوه مردم استان برگزار شد.

افزون بر بجنورد، مرکز خراسان شمالی مراسم راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن در شیروان از ساعت 10 و 30 دقیقه از چهارراه دفاع مقدس تا مصلا، با سخنرانی حجت‌الاسلام طباطبایی نسب، مشاور و مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

در گرمه هم مراسم راهپیمایی و تظاهرات از ساعت 10 صبح از مسیر میدان ارشاد تا مصلای نماز جمعه برگزار شد و حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه این شهر سخنران راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان بود.

در شهر راز، مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان راهپیمایی روز 22 بهمن از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از محل میدان مرکزی تا مسجد جامع برگزار شد و حجت‌الاسلام نوروزی، امام‌جمعه شهرستان راز و جرگلان سخنران این مراسم بود.

در شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان راهپیمایی ساعت 10 از چهارراه شهرداری تا مصلای نماز جمعه و در جاجرم هم از ساعت 10 و 30 دقیقه از محل مسجد صاحب‌الزمان تا مصلا با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه این شهر برگزار شد.

در شهر فاروج مراسم از ساعت 10 صبح از مسجد آل یاسین تا مصلا برگزار شد و حجت‌الاسلام قلی زاده، امام جمعه شهرستان سخنران این مراسم بود و در شهرستان اسفراین هم راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 و 30 دقیقه و از محل خیابان ولی‌عصر تا مصلا انجام شد.

امروز مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن در دیگر شهرها و مراکز بخش‌ها و دهستان‌های استان خراسان شمالی هم با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی روحانیان و ائمه جمعه و جماعات برگزار شد./202/9314/ب1

ارسال نظرات