۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۸۰۰۵۴
فجر انقلاب؛

امروز بار دیگر هیمنه استکبار شکست

راهپیمایی دشمن شکن و استکبار ستیز 22 بهمن تبریز با حصور گسترده و پر شور مردم همیشه در صحنه تبریز در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود برگزار شد.
راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، راهپیمایی دشمن شکن و استکبار ستیز 22 بهمن تبریز با حضور گسترده و پر شور مردم همیشه در صحنه تبریز در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود برگزار شد.

اقشار مختلف مردم از زن و کودک، پیر و جوان در این راهپیمایی حضوری دشمن شکن داشتند و با فریادهای خود حمایت از انقلاب و صیانت از ولایت فقیه و ارزشهای انقلابی را نشان دادند و ثبات قدم خود در مسیر شهدا و امام خمینی (ره) را بار دیگر به جهانیان و دشمنان استکباری نشان دادند.

مردم همیشه بیدار تبریز با در دست داشتن کاریکاتورِ ترامپ، نتانیاهو و ملک سلمان در کنار فریادهای ضد استکباری، ضد امپریالیستی و ضد وهابیت، اعتراض خود را به سیاستهای خصمانه و جنگ طبانه آمریکای جنایتکار، رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود خائن نشان دادند.

انبوه پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «من انقلابی‌ام»، «جانم فدای رهبر»، «لبیک یا خامنه‌ای» و «تا آخر ایستاده‌ایم» نشان از عمق نظر و بصیرت انقلابی مردم در این روز بزرگ و جشن شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دارد.

این حضور و این بصیرت جواب دندان شکن ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه آذربایجان به تهدیدات و یاوه گویی های آمریکایی به ویژه رییس جمهور جدید آمریکا است، امروز بار دیگر دشمنان فهمیدند که این ملت هیچگاه از مسیر حق به مسیر باطل و شیطانی آمریکا راه کج نخواهند کرد.

ملت بیدار، آگاه و بصیر ایران به ویژه مردم غیور آذربایجان امروز بار دیگر دشمن را دچار یأس و سردرگمی و نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کردند، امروز تداوم 22 بهمن سال 57 است که هیمنه پوشالی استکبار را شکست و عزت، استقلال و آزادی را ارزانی این ملت بزرگ کرد.

گفتنی است این راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، مدیران و مسؤولان، روحانیان، بسیجیان، دانش آموزان و دانشجویان، سایر اقشار، زن و مرد، پیر و جوان و کودک و نوجوان همراه بود.

بنابر این گزارش حمید چیت چیان وزیر نیرو در کنار استاندار آذربایجان شرقی در میان خیل عظیم مردم تبریز در این راهپیمایی حضور داشت./202/854/ب1

ارسال نظرات