۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۸۰۰۷۰
فجر انقلاب؛

رهنمودهای رهبری و تلاش مسؤولان حربه اسلام هراسی دشمن را خنثی کرد

وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات دولت در عرصه بین المللی، رفع بهانه اسلام هراسی از دست دشمن را از اهم این اقدامات دانست و گفت: این مهم با رهنمودهای رهبری، تلاش و حمایت رییس جمهور و مجلس تحقق یافت.
وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، سیدحسن قاضی زاده هاشمی امروز در جمع راهپیمایان بندرعباس اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بارها به پای صندوق رأی رفته و خودشان برای سرنوشت کشور تصمیم گرفته اند و این نشان از مردم سالاری دینی در کشور ایران اسلامی است.

وی افزود: کشورهای زیادی در طول یک دهه گذشته سعی کردند از زیر یوغ استکبار خارج شوند اما با شرایطی بدتر از گذشته به مسیر قبلی خود بازگشتند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برای استقلال کشور هزینه های زیادی در طول تاریخ پرداخت کرده ایم تصریح کرد: بیشترین هزینه را در جریان انقلاب اسلامی پرداخت کردیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تلاش دشمنان در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمنان انقلاب و نظام از همان روزهای آغازین پیروی انقلاب اسلامی درصدد تفرقه و ایجاد اختلاف بین مردم ایران اسلامی بودند و سعی کردند با توطئه و ترفندهای مختلف علیه این نظام به اهداف شوم خود دست یابند.

وی ادامه داد: به همین منظور، افزون بر حرکت های گروه های وابسته به بلوک های شرق و غرب، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و اجرای تحریم های 30 ساله علیه کشور انجام شد.

وزیر بهداشت در ادامه افزود: اما مردم ایران اسلامی با حضور به موقع و گسترده خود در صحنه های مختلف، همراهی و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب نشان دادند و ثابت کردند که در هر شرایطی، به نظام و انقلاب وفادارند و در چنین کشوری وظیفه مسؤولان سنگین تر است.

هاشمی ببان کرد: بعد از چهار دهه که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد با پیروی بی قید و شرط از فرامین مقام معظم رهبری و وفاداری به نظام توانستیم چهار اصل مهم اعم از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در کشور محقق سازیم.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی با رهنمودها و رهبری های دلسوزانه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی به پیروزی رسید و پس از آن نیز مقام معظم رهبری در شرایطی بسیار دشوارتر، این مسیر را ادامه داده و می دهند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: برکت پیروی از ولایت فقیه در گوشت و پوست و استخوان مردم ایران اسلامی لمس کرده اند، در موضوع سوریه، بین مسؤولان کشور تنها کسی که ایستاد مقام معظم رهبری بودند و پیروزی از آن کسانی بود که ایستادند و مقاومت کردند.

هاشمی با تاکید بر اینکه همه باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم گفت: قدرت های بین المللی با ترفندهای مختلف در صدد چندپارچگی کردن امت اسلامی و دوقطبی کردن جامعه هستند، اما خدا را شاکریم که بعد از 38 سال، مردم مسیر حزب الله را رها نکردند و زیر یک بیرق در جهت حفظ منافع ملی جمع شده و حفاظت کردند.

وی با اشاره به اقدامات دولت در عرصه بین المللی گفت: رفع بهانه های دشمن در حوزه اسلام هراسی یکی از این اقدامات است و این مهم با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش های رییس جمهور و حمایت مجلس تحقق یافت و این امر سبب شد تا با وجود حفظ منافع ملی، حربه اسلام هراسی از دست دشمنان خارج شود.

وزیر بهداشت همچنین، کاهش تورم از 40 درصد به 7 درصد، خروج از رکود، پرداخت 250 میلیارد تومان در حوزه سلامت، کاهش پرداخت هزینه بیمارستان بالای 50 درصد از جیب مردم به 20 درصد، بیمه رایگان 11 میلیون نفر در سطح کشور، کاهش پرداخت هزینه بیمارستان برای روستائیان 3 درصد و هموطنان شهری تا 6 درصد را از جمله اقدامات دولت تدبیر  وامید عنوان کرد.

قاضی زاده هاشمی در بخش پایانی سخنان خود گفت: استان هرمزگان فاقد زیرساخت‌های لازم در حوزه بهداشت است و با وجود احداث سه بیمارستان از سوی دولت در استان، هرمزگان نیازمند حداقل یک‌هزار تخت بیمارستانی است./202/851/ب1

ارسال نظرات