۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۸۰۱۰۰
فجر انقلاب؛

حضور مردم در راهپیمایی گزینه پیش روی آمریکا است

حجت الاسلام فاضلیان گفت: آمریکا و رییس جمهور ناشی او باید بدانند که نمی توانند با گزینه های روی میز خود ملت ایران را از راهی که انتخاب کرده منصرف کنند و حضور مردم گزینه روی میز برای آمریکایی ها است.
فاضلیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رییس شورای تبلیغات استان همدان صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به امیت توجه به آرمان های انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب با تدبیر و امام و رهبری و در سایه توجه خاوند متعال به بار نشسته است و باید قدران آن باشیم.

وی با اشاره به اوضاع نامناسب جوی و بارش برف اظهار داشت: بارش و برف و طوفان هم نمی تواند در برابر اراده محکم و استوار مردم ایران به ویژه استان همدان را بگیرد و این حضور نشان دهنده روحیه انقلابی مردم است.

مدیر حوزه خواهران استان همدان گفت: همه باید بدانیم که انقلاب ما بر جای مانده از خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مداغع حرم است و باید برای حفظ و حراست از انقلاب تمام تلاش خود را به کار گیریم.

حجت الاسلام فاضلیان تصریح کرد: آمریکا و رییس جمهور ناشی او باید بدانند که نمی توانند با گزینه های روی میز خود ملت ایران از راهی که انتخاب کرده منصرف کنند و حضور مردم گزینه روی میز برای آمریکایی ها است./203/979/ب1

ارسال نظرات