۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۸۰۱۰۵
فجر انقلاب؛

حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به یاوه گویی های استکبار بود

امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ قاطع، دندان شکن و محکمی به یاوه گویی استکبار داد، گفت: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب پیشرو هستند.
امام جمعه تربت حیدریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمد رضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی گسترده و پرشور یوم الله 22 بهمن این شهرستان از حضور مثال زدنی مردم انقلابی تربت حیدریه در راهپیمایی قدردانی و بیان کرد: مردم ایران اسلامی همیشه با همت والای خود از مسولان جلوتر هستند.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ قاطع، دندان شکن و محکمی به یاوه گویی استکبار و شیطان بزرگ آمریکا داد، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که در عمل به تکالیف الهی و انسانی خود در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب و ارزش های اسلامی پیشرو و ثابت قدم هستند.

امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: اگر کسانی هنوز در کشور با مشاهده این سیل حضور اعتقاد دارند رابطه و تعامل با آمریکا می تواند مشکلات را حل کند سخت در اشتباهند چرا که اعتماد به آمریکا سرابی بیش نیست.

حجت الاسلام عصمتی رسالت امروز جامعه را صیانت از دستاورد های ارزنده انقلاب با وحدت، روحیه جهادی و استکبارستیزی دانست و خاطر نشان کرد: همه باید متحد با یکدیگر در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

شایان ذکر است؛ مردم انقلابی تربت حیدریه صبح امروز همگام با همه کشور در حدفاصل میدان بسیج تا میدان مرکزی تربت حیدریه به راهپیمایی پرداخته و سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند./202/864/ب1

ارسال نظرات