۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۸۰۱۱۲
فجر انقلاب؛

مسؤولان قدردان نعمت مردم و ولایت باشند

حجت الاسلام حسنی گفت: پیام حضور مردم استقامت مسؤولان در برابر دشمن و داشتن بصیرت دربرابر دسیسه های دشمنان است و مسؤولان باید قدر دان مردم و رهبری که خاستگاه انسجام ملی در نظام اسلامی است را بدانند.
انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی حسنی رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن گفت: نکته ای که همه مردم شریف و عزیز ایران باید به آن توجه داشته این است که همه ما اعم از پیر و جوان، روحانی و غیر روحانی و همه ملت مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: در وضعیتی که امروز در منطقه داریم ایران کشوری امن است، و با اطلاعی که از کشور های همسایه داریم به این نتیجه خواهیم رسید که این امنیت مرهون فداکاری ها و جانبازی هایی افرادی است که از عزیز ترین سرمایه خود که جان است گذشتند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان خاطرنشان کرد: ما باید پاسدار خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم باشیم.

وی ادامه داد: پاسداری انقلاب لازمه دارد که حضوری پرشور در میادینی همچون 22 بهمن که صد البته این روز از اهمیت فراوانی برای نظام اسلامی برخوردار است که قطعا حضور ما مشت محکمی است به آمریکا و دلبستگان به دشمنان است.

حجت الاسلام حسنی در پایان گفت: پیام حضور مردم استقامت مسؤولان در برابر دشمن و داشتن بصیرت دربرابر دسیسه های دشمنان است و مسؤولان باید قدر دان مردم  و رهبری که خاستگاه انسجام ملی در نظام اسلامی است را بدانند./979/202/ب1

ارسال نظرات