۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۸۰۱۱۶
امام جمعه خرم ‌آباد:

قدرت جمهوری اسلامی به مردم، ولایت و رهبری است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی به مردم، ولایت و رهبری است، گفت: امروز مردم با حضوری پرشور و گسترده عظمت و قدرت جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران در این حضور به یاوه گویی رییس جمهور آمریکاه پاسخی دندان شکن دادند.

وی با بیان اینکه ترامپ شیطان بزرگ بدون نقاب است، افزود: رییس جمهورهای قبلی آمریکا نیز چهره با نقاب شیطان بودند اما رییس جمهوری فعلی آمریکا چهره واقعی و زشت آمریکا را به دنیا نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خروشان الله اکبرهای ملت ایران خواب راحت را از چشمان مقامات آمریکایی سلب می کند، عنوان داشت: امروز ایران قدرتمندترین کشور منطقه است و ترسی از تهدیدهای مقامات امریکایی ندارد.

وی توان و قدرت جمهوری اسلامی را در پشتوانه مردمی، ولایت و رهبری دانست و گفت: امروز اعلام می کنیم که در برابر جبهه استکبار، نظام سلطه و تهدیدهی آمریکا تا پای جان ایستاده ایم و از انقلاب و آرمانهای انقلاب دفاع می کنیم.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی به یاوه گویی استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی 22 بهمن راروز اقتدار و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی پاسخی محکم به یاوه گویی های استکبار بود.

وی با بیان اینکه 22 بهمن روز عید ملی و عید واقعی ملت ایران اسلامی است، افزود: ایستادگی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایستادگی بر راه امام و تبعیت از رهبری، ایستادگی مردم به دفاع از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی از پیامهای این حضور بود.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: ملت ایران امروز با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن ماه ایستادگی خود را بر ارزشهای دینی و اقتدار و قدرت جموری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.  

راهپیمایی 22 بهمن بیمه کننده انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن هر سال انقلاب را در برابر توطئه های دشمن بیمه می کند، خاطرنشان کرد: حضور مردمی در این راهپیمایی ضامن استمرار و تداوم انقلاب است.

وی در ادامه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: فاطمه(س) کوثر قرآن و نخستین شهید راه ولایت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حضرت فاطمه(س) را الگویی برای همگان دانست و افزود: با بهره گیری از سبک زندگی فاطمی می توان جلوی هجمه های فرهنگی ایستادگی کرد./201/9459/ب1

ارسال نظرات