۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۴۸۰۱۳۲
عضو کميسيون آموزش مجلس:

بصیرت و روحیه انقلابی حافظ نظام اسلامی است

ساداتي نژاد گفت: تا زماني كه ملت با بصيرت ايران پاي انقلاب خود باشند و با حفظ روحيه انقلابي و تيزبيني و استقامت و مقاومت پاي امام و مكتب خود بايستند هيچ خدشه اي به انقلاب وارد نخواهد شد.
دكتر سيد جواد ساداتي نژاد

سيد جواد ساداتي نژاد، امروز ‌ در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن به خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، گفت: امروز ملت قهرمان ايران اسلامي با حضور خود در راهپيمايي با عظمت روز 22 بهمن حماسه اي ديگر را خلق كردند و ثابت کردند که با وجود همه مشکلات و گرفتاريهاي معمول، هيچ گاه از پشتيباني و حمايت از انقلاب خود عقب ‌نشيني نکرده اند.

وي افزود: به حول و قوه الهي،‌ امسال نيز ملت ولايتمدار ايران اسلامي، به ويژه مردم مومن و شهيدپرور شهرستان هاي کاشان با حضور در راهپيمايي سراسري ۲۲ بهمن، بصيرت و روحيه استکبار ستيزي خود را به رخ جهانيان كشيدند.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس راهپيمايي ۲۲ بهمن را نشانه هوشمندي و انسجام اجتماعي ملت ايران دانست و تصريح کرد: امروز مردم ايران با حضور ميليوني خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن عظمت و قدرت خود را به دشمن و به ويژه رييس جمهور و هيأت حاکمه جديد آمريکا نشان داد.

ساداتي نژاد يادآور شد: تا زماني كه ملت با بصيرت ايران پاي انقلاب خود باشند و با حفظ روحيه انقلابي و تيزبيني و استقامت و مقاومت پاي امام و مكتب خود بايستند هيچ خدشه اي به انقلاب وارد نخواهد شد.

 نماينده مردم كاشان در مجلس همچنين قدرت و عزت و افتخار و سربلندي جمهوري اسلامي ايران را نشأت گرفته از بصيرت و روحيه انقلابي مردم هميشه در صحنه دانست و عنوان كرد : تا زماني كه اين بصيرت و روحيه انقلابي وجود داشته باشد، هيچ خللي به نظام جمهوري اسلامي وارد نخواهد شد و آمريكا و هيچ قدرت ديگري در دنيا نخواهد توانست كوچكترين ضربه اي به ايران اسلامي وارد كند./1307/پ202/ص

ارسال نظرات