۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۸۰۱۳۶
آيت الله نمازي:

اعتماد به شیاطین خطایی بزرگ است

نماينده ولي فقيه دركاشان تصریح کرد که اعتماد به شياطين و اميد بستن به كساني كه با اصل وجود نظام و حاكميت اسلام مخالف هستند خطاي بزرگي است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان، با تبريك يوم الله 22 بهمن، گفت: هدف امام راحل، علما، مراجع تقليد و ملت ايران از اين قيام و نهضت تشكيل حكومت اسلامي بر اساس كتاب و عترت و قرآن و اهل بيت(ع) بود.

وي ادامه داد: سران قدرتهاي استكباري از پديده جديدي در نظامهاي سياسي دنيا، به نام جمهوري اسلامي ايران به خشم آمدند و تصميم گرفتند ملت بزرگ و متعهد ايران را تنبيه و مجازات كنند.

آيت الله نمازي، يادآور شد: توطئه ها، تجزيه طلبي، كودتاها، ترورها، ترور شهداي محراب، انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي و انفجار دفتر نخست وزيري و نهايتا جنگ تحميلي 8 ساله بر ايران تحميل شد اما هيچكدام از اين جنايتها نتوانست ملت بزرگ ايران را در برابر استكبار تسليم كند.

عضو مجلس خبرگان رهبري، گفت: اين مجاهدتها و مقاومتها در سايه الهام و پيروي ملت از فرهنگ كربلا و عاشورا با رهبري مقتدرانه و شجاعانه ولايت مطلقه فقيه امام راحل و درادامه رهبر معظم انقلاب همراه با پيروزيهاي ملت قهرمان ايران همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

وي اظهار داشت: موضوع مهم و اساسي كه همگان بايد به آن توجه داشته باشند خسته نشدن در راه دفاع از اسلام و انقلاب و پاسداري از ارزشهاي انقلاب كه عامل اصلي پيروزيها يعني اتحاد و همبستگي كامل ملت و همراهي و پيروي از ولايت و رهبري انقلاب است  و از هرآنچه كه سبب اختلاف و جدايي و شكاف در صفوف فشرده ملت مي شود اجتناب شود.

آيت الله نمازي همچنين به گروهها و سياسي و تشكل هاي سياسي توصيه كرد تا از ورود به اختلافات و تضعيف يكديگر پرهيز كنند،  زيرا انقلاب در سايه وحدت به پيروزي رسيد و در سايه وحدت هم به نتيجه خواهد رسيد.

وي در ادامه با اشاره به ديدار فرماندهان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با رهبر معظم انقلاب گفت: لازمه سازندگي و بن بست شكني، اميد و توكل و به كاربستن عقلانيت است و عقانيت و تدبير در ديپلماسي و اداره كشور و ديگر امور ضروري است؛ اعتماد به شياطين و اميد بستن به كساني كه با اصل وجود نظام و حاكميت اسلام مخالف هستند خطاي بزرگي است.

وي در ادامه با اشاره به پاسخ رهبر معظم انقلاب به ترامپ رييس جمهور جديد و صفر كيلومتر آمريكا كه خواستار تشكر ايران از دولت اوباما شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود، آيا ايران بايد به دليل تحريم هاي ضد ايراني، ايجاد داعش، به آتش كشيدن سوريه و عراق و منطقه و يا به دليل نفاق و دو رويي در نامه خصوصي اوباما به رهبري و اظهار ارادت اوباما به رهبري ايران ويا حمايت اوباما از فتنه گران در سال 88  بايد تشكر كند.

نماينده ولي فقيه در كاشان، با اشاره به پاسخ به رييس جمهور جديد آمريكا كه گفته ايراني ها بايد از من بترسند، گفت: مگر رييس جمهور آمريكا  ‹‹لو لو›› است كه ايرانيها بايد از تو بترسند.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب خطاب به رييس جمهور آمريكا، مي فرمايد، ما از اين آقاي تازه آمده متشكريم چون حرفهاي 38 ساله جمهوري اسلامي را در باره فساد سياسي و واقتصادي و اخلاقي و اجتماعي در دستگاه حاكم بر آمريكا را ثابت كرد و در ادامه فرمود دستگيري و بازداشت يك كودك 5 ساله ايراني در فرودگاه توسط پليس امنيت فرودگاه و زدن دستبند به كودك 5 ساله بيانگر حقوق بشر آمريكا است.

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه، سخنگوي وزارت امورخارجه آمريكا، اعلام كرد علت دستگيري اين كودك 5 ساله به دليل نگراني آنها از امينت آمريكا است، گفت: اين چه ابرقدرتي است كه از يك كودك 5 ساله احساس خطر ميكند.

نماينده ولي فقيه دركاشان همچنين، با اشاره به فرا رسيدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) و تسليت اين روز به امت اسلامي ايران و مسلمانان جهان، گفت: در هيچ قوم و فرهنگي و در هيچ تاريخي ديده نشده است يك رهبر و يك بزرگ كشور و ملت از دنيا برود، آن قوم و ملت فرزندان آن رهبر را اذيت و آزار كنند، اما اين واقعه تلخ با كمال تأسف دراسلام و امت اسلامي اتفاق افتاد.

نماينده ولي فقيه ادامه داد: بايد از آنها سؤال شود فاطمه زهرا(س) چه كرده بود و چرا بايد مورد ضرب و شتم قرار بگيرد و درب خانه اش سوزانده و درب سوخته و نيم سوخته به پهلويش زده شود و زمان شهادت و قبر او مجهول باشد، اينها سؤالاتي است كه پيروان راه سير و سلوك بايد جوابگو باشند./1307/پ201/ص

 

ارسال نظرات