۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۸۰۱۴۱
فجر انقلاب؛

راهپیمایی 22 بهمن، نمایش قدرت الهی بود

امام جمعه محمودآباد گفت: امروز جهان شاهد نمایش قدرت الهی و روز پاسخ به خیره سری‌ها و یاوه گویی‌ها و جنگ روانی استکبار بود.
فجر انقلاب/ راهپیمایی 22 بهمن در تبریز

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در مراسم سخنرانی روز 22 بهمن این شهرستان گفت: امروز مردم با مشت‌های محکم و با حضور استثنایی و ویژه اراده خود را برای استمرار انقلاب و راه امام و شهیدان به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: امروز مردم با صلابت و استوار به همه جهان اعلام کرده اند که راهی را که سی و هشت سال پیش انتخاب کرده اند همچنان ادامه داده و برای صیانت از انقلاب حاضر به هر گونه ایثار  هستند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با گام‌های پولادین بار دیگر مشت محکمی بر دهان سردمداران جنگ طلب کاخ سفید به ویزه شیطان جدید و تازه به دوران رسیده همان رئیس جمهور سبک مغز و بی اراده آمریکا زده و بر طومار ناکامی‌های آمریکا افزودند.

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: راهپیمایی 22 بهمن و پایان دهه فجر یعنی حاکمیت خدا بر روی زمین در این کشور محقق شد و این روز تحقق آمال و آرزوهای انبیای الهی بوده که با حضور مردم دین دار و رهبری انسانی از تبار انبیاء در این کشور استقرار یافت.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نهال نوپای انقلاب 57 امروز به درختی تنومند تبدیل شده که با حضور و هماوردی خود قدرت برتر و دست مسلط در جریانات منطقه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز گوشه ای از این اقتدار و عزت از سوی ملت ایران به نمایش گذاشته شد.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که شناخت آسیب‌های در متن هر انقلابی امروزه ضرورت زمان بوده که همه ما باید با بصیرت و آگاهی و با شناخت موانع و دام ها در مسیر اصولی امامت و ولایت گام برداریم، تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت همواره باید مورد توجه جامعه امروز قرار گیرد تا دشمنان به نقشه های شوم خود دست پیدا نکنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که باید بدانیم میراث خواران در سی و هشت سال گذشته در کمین بوده و گاه بر سفره این انقلاب نیز نشستند، گفت: اما معمار مدبر انقلاب در دیروز و ولی بیدار و هوشیار زمان در حال مانع انحراف انقلاب شدند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که در این موقعیت حساس کنونی همه باید با آگاهی از فتنه‌ها در مسیر امام و ولایت گام‌ها را جدی و هماهنگ بردارند، تصریح کرد: جامعه امروز باید از میراث خواری و دنیا طلبی به شدت پرهیز کنند چون این گونه مسائل از آسیب های مهم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که دشمنان تلاش می کنند تا انقلاب اسلامی به اهداف متعالی خود دست پیدا نکند، گفت: در این مسیر پر فراز و نشیب خطرات بسیاری انقلاب اسلامی را تهدید می کند که باید هوشیارانه رفتار کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی لحظه ای کوتاه نخواهند آمد، افزود: توطئه علیه انقلاب و آرمان های نظام اسلامی 38 سال است که از سوی بدخواهان انقلاب ادامه دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران امروز با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه یاوه گویی های دشمنان نظام اسلامی را به خوبی دادند، گفت: هیچ گاه مسائل و مشکلات موجب نشده که مردم کشورمان از انقلاب و نظام اسلامی فاصله بگیرند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دشمنان باید بدانند که ملت ایران تا آخرین لحظه از انقلاب و نظام اسلامی حراست خواهند کرد، بیان داشت: راهپیمایی امروز 22 بهمن، تنها گوشه ای از حضور ملت در دفاع از انقلاب دینی بود./202/1317/ب1

ارسال نظرات