۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۸۰۱۸۴
فجر انقلاب؛

هویت انقلاب اسلامی بر مبنای استکبارستیزی است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هویت انقلاب اسلامی بر مبنای استکبارستیزی است گفت: هویت انقلاب اسلامی استکبارستیزی و مبارزه با دولتهای مستکبر و حمایت از مظلومان جهان است.
22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سخنرانی یوم الله 22 بهمن کرمانشاه ابراز داشت: ملت ایران به همراه مقاومت اسلامی و ملت های بیدار منطقه در مقابل رژیم های مستکبر جهان موضعی مشخص داشته و همواره در مقابل آنها ایستادگی می کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا خواهان احترام از سوی ملت ایران است در صورتی که ایران با ایستادگی در مقابل سیاست های خارجی آمریکا در واقع در مقابل تروریسم جهانی و گروه های تروریستی ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: هویت انقلاب اسلامی استکبارستیزی و مبارزه با دولت های مستکبر و حمایت از مظلومان جهان است.

حجت الاسلام ابوترابی خاطرنشان کرد: آمریکا سرکرده مستکبران جهانی بوده و جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از سر دوستی با چنین دولت مستکبری وارد نخواهد شد بلکه با قدرت در مقابل زورگویی های آمریکا ایستادگی کرده و روز به روز بر اقتدار نظام افزوده خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایستادگی در انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس، پیشرفت در دانش هسته ای و اقتدار ملی و دفاع از استقلال کشورهای مظلوم منطقه بیانگر ماهیت ظلم ستیزی انقلاب اسلامی است.

این مسؤول تأکید کرد: حضور گسترده ملت ایران در صحنه های مبارزه با استکبار و حمایت از انقلاب، از ایران کشوری مقتدر و با صلابت در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ساخته است.

وی در ادامه یادآور شد: تکرار یاوه گویی های رؤسای جمهور پیشین آمریکا توسط رییس جمهور جدید این کشور تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران نبوده و هویت استکبارستیزی ملت ایران با چنین تهدیداتی تغییر نخواهد کرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد مطرح کرد: تهدیدات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران موجب ظهور دستاورهایی همچون قدرت دفاعی بی نظیر ایران در منطقه شده است تا جایی که قدرت دفاعی و موشکی ایران، قدرت نظامی آمریکا در منطقه را زیر سؤال برده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران از قدرت و اقتداری برخوردارند که توان مقابله با کوچکترین تهدیدات را دارند.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان داشت: امروز زن و مرد و پیر و جوان با احساس تعهد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران دست به افتخار آفرینی زدند و ایران اسلامی را به نمادی از وحدت اسلامی در منطقه و جهان تبدیل کردند./857/203/ب1

ارسال نظرات