۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۸۰۱۸۸
آیت الله طه محمدی:

توجه به مردم بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: توجه به مردم بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به حضور چشمگیر مردم همدان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: توجه به مردم و بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف می کند.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی ایران و برکات و ثمرات آن، اظهار داشت: امام خمینی(ره) از انقلاب ایران به عنوان انفجار نور تعبیر می کند و واقعا این انقلاب عزت و آزادگی را در ایران احیا کرد.

وی با اشاره به جنگ افروزی آمریکا در منطقه و هزینه بودجه های هنگفت در این مسیر، اظهار داشت: صدها هزار انسان بی گناه به خاک و خون کشیده شدند و به دلیل عصیان برخی انسان ها تبعات فراوانی دامن گیر کشورها و مردم بیگناه شد.

امام جمعه همدان ظلم داعش و تکفیری ها را ناپایدار توصیف کرد و گفت: ظلم داعش و سلفی ها در منطقه به ویژه در سوریه گرفتاری های زیادی برای کشور های منطقه و مردم ایجاد کرده است که با عنایت خداند از بین خواهند رفت.

وی در ادامه با بیان این که امروز انقلاب اسلامی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد، اظهار داشت: برخلاف دشمنی ها و کارشکنی ها و وجود برخی افراد ضد انقلاب در کشور، انقلاب اسلامی طرفداران زیادی در جهان دارد.

آیت الله طه محمدی با اشاره به برنامه رونمایی از تقریظ رهبر معظم لنقلاب بر چهار کتاب در هفته گذشته، گفت: نوشتن تقریظ بر چهار کتاب درباره شهدای همدان نشان از توجه رهبر معظم انقلاب به فرهنگ ایثار و شهادت و مردم همدان است.

وی با بیان این که برخی وزرای ترامپ برای دشمنی با ایران از منافقان پول دریافت کرده اند، گفت: ظلمت و گمراهی با انسان کاری می کند که انسان تمام اختیار سعادت و شقاوت خود را از دست می دهد.

امام جمعه همدان در پایان با اشاره به ضرورت توجه به ساخت مصلای بزرگ همدان، گفت: کلنگ مصلا بر زمین خورده و حدود 15 میلیارد هزینه شده است و امروز مردم ولایتمدار و قدرشناس همدان باید برای ادامه روند پروژه به یاری ساخت این مجموعه بیایند./979/201/ب2

ارسال نظرات