۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۸۰۱۹۱
فجر انقلاب؛

هرگز اجازه زیاده گویی به مستکبران نخواهیم داد

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: امروز تمامی اقشار مردم انقلابی به خیابان ها آمده اند تا با صدایی رسا اعلام کنند که هرگز اجازه زیاده گویی به مستکبران نخواهیم داد و جوابی دندان شکن نسیب آنها خواهیم کرد.
رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی

حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: امروز اقتدار، وحدت و یکپارچگی ملت ایران سلامی سبب شد تا دشمنان خارجی و داخلی با شکست مواجه شوند.

22بهمن ماه نماد استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در برابر زورگویان

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی با اشاره به حضور خودجوش و انقلابی مردم در این روز بزرگ و فراموش ناشدنی، اظهار داشت: 22بهمن ماه نماد استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در برابر زورگویان است.

حجت الاسلام ایمانی مقدم با تاکید بر اینکه اراده و اقتدار ملی در برابر  یاوه گویی های سران استکبار ایستادگی می کند، گفت: امروز تمامی اقشار مردم انقلابی به خیابان ها آمده اند تا با صدایی رسا اعلام کنند که هرگز اجازه زیاده گویی به مستکبران نخواهیم داد و جوابی دندان شکن نسیب آنها خواهیم کرد.

ملت ایران اسلامی همواره با قدرت بر ارزش ها و آرمان های انقلابی ایستاده است

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره با قدرت بر ارزش ها و آرمان های انقلابی ایستاده است، اظهار داشت: امروز روز بزرگ وفاداری ملت به نظام است و بنده از حضور جانانه و گسترده مردم در این روز به بادماندنی تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش رسا، راهپیمایی غرورآفرین و حماسه ساز 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در 160 نقطه شهری و روستایی شهرستان های خمین، دلیجان، محلات، آشتیان، تفرش، فراهان، کمیجان، خنداب و شازند نیز برگزار شد.

شایان ذکر است، استان مرکزی با 414 هزار نفر جمعیت و 13 شهرستان در قلب ایران اسلامی واقع شده است./842/202/ب1

ارسال نظرات