۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۸۰۱۹۵
فجر انقلاب؛

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و حماسه آفرین مردمی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.
قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری رسا در استان مرکزی قرار گرفت، از حضور پرشور و حماسه آفرین مردمی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر ایران اسلامی شاهد خلق حماسه‌ای شورانگیز به یاد سال‌های پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و بهمن خونین 57 بود.

بیانیه می افزاید: دیگربار ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی پس از 37 سال مبارزه و افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمد و اوج اقتدار، انسجام و عزم راسخ خویش را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به رخ جهانیان کشید.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در یوم الله 22بهمن، همه و همه، بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان، حتی کودکان و خردسالان برای تجدید عهدی دیگر با آرمان‌های والای خمینی کبیر(ره) و رهبری عظیم‌الشان و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به میعادگاه‌های راهپیمایی آمده بودند.

بیانیه می افزاید: سنگفرش خیابان‌های منتهی به محل‌های راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان مرکزی مملو از شور، شوق و شعور سیاسی و معنوی مردمی بیدار و استوار بود که هر نفر با سردادن شعاری از شعارهای انقلاب یاد و خاطره بهمن خونین 57 را زنده کرد.

در این بیانیه آمده است: در این روز حماسه ساز که با بارش نزولات رحمت الهی همراه بود، جای جای استان مرکزی همچون سایر نقاط کشور به تجلی گاه حماسه حضور مردم آگاه و فهیم مبدل شد و ملت همیشه سربلند ایران به پاسداشت 38 سالگی انقلاب اسلامی در شکوه اتحاد و اقتدار ملی در صفوفی به هم پیوسته با گام‌هایی استوار و قلب‌هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی با مشت‌هایی گره کرده خروشیدند و فریاد آزادی و آزادگی را در جهان طنین انداز کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی ضمن گرامیداشت آغاز 39مین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بدینوسیله خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از حضور با صلابت، آگاهانه و پرشور اقشار مردم بصیر و ولایتمدار استان مرکزی و کلیه دانشگاهیان، دانش آموزان و فرهنگیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اصناف و تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی، صنعتگران، ورزشکاران، کارمندان، روستاییان، شهرداری، نیروهای نظامی و انتظامی، خبرنگاران رسانه‌های جمعی و کارکنان صدا و سیمای استان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تقدیر و تشکر می‌کند. 

به گزارش رسا، مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهدای اراک آغاز شد و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است، صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 160 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی آغاز شد./842/204/ب2

ارسال نظرات