۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۴۸۰۲۱۵
امام جمعه بابل:

راهپیمایی 22 بهمن جشن شکرگزاری انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام و المسلمین روحانی حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه شکرگزاری نعمت انقلاب دانست و گفت: یکی از علل مهم حضور باشکوه مردم در راهپمایی 22 بهمن امسال، شکرگزاری نعمت انقلاب و امدادهای الهی در مسیرسی و هشت سال گذشته بود.
امام جمعه بابل

حجت الاسلام والسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با تقدیر از حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم قدرشناس و با بصیرت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال عنصر اصلی اقتدار یعنی مردمی بودن نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی افزود: مردم ایران هوشیار و آماده در همه صحنه ها برای دفاع از این نظام اسلامی جان برکف حضور دارند و در حقیقت راهپیمایی 22 بهمن بیعت مجدد با نظام اسلامی و در راس آن ولایت فقیه بود.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بابل حضور مردم بابل را در راهپیمایی امسال به رغم سردی هوا و بارش شدید باران حضوری کم نظیر بیان کرد و اظهار داشت: حضور فعال چهار نسل انقلاب در کنار یکدیگر جلوه و شکوهی از ایستادگی و استقامت مردم ایران و امتداد مسیر نورانی انقلاب از نسلی به نسل دیگر نشان داد.

وی ادامه داد: مردم ایران مردمی وفادار به اسلام و انقلاب هستند و هرگز اجازه نمی دهند، توطئه های بدخواهان خارجی و داخلی موجب تهدید و تضعیف انقلاب اسلامی شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی جلوه دیگر حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به ما عزت بخشید و تراز ما را در عرصه جهانی بالا برد و امروز مردم ایران به خاطر این نعمت بزرگ خداوند را با حضور خود شکرگزاری کردند.

وی افزود: حضور پرشور همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده پویایی و زنده بودن انقلاب اسلامی بعد از گذشت 38 سال از تولد آن است و مهمترین عامل اقتدار ما حمایت مردم از این نظام اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه بابل با اشاره به برنامه ریزی های گسترده رسانه های بیگانه برای مرعوب کردن مردم و مأیوس کردن آنها از حمایت انقلاب، تأکید کرد: حضور پرشور مردم در میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بی فایده بودن تلاش های مذبوحانه بیگانگان برای دلسرد کردن مردم از انقلاب را نشان داد.

وی با اشاره به اظهارات رییس جمهور جدید آمریکا درباره ایران و مواضع ضد ایرانی وی، گفت: امروز شعارهای ضد آمریکایی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا شنیده می شود و این به واسطه مقاومت نظام اسلامی و حقانیت مواضع این نظام در خصوص چهره کریه نظام حاکم بر آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: ابراز نفرت از آمریکا سراسر کشورهای دنیا را فراگرفته است و امروز در جای جای دنیا راهپیمایی و اعتراض نسبت به بی تدبیری و سیاستهای ظالمانه آمریکا ابراز می شود.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل پیام مهم دیگر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را خطاب به مسؤولان بیان کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید قدرشناس این ملت وفادار و همیشه در صحنه باشند و خدمت صادقانه و خالصانه را با تبعیت از رهبر معظم انقلاب نصب العین خود قرار دهند.

وی با تاکید بر این نکته که امروز مردم نگران برخی از رفتارهای مغایر با آرمانهای انقلاب از سوی برخی از مسؤولان کشور هستند، تصریح کرد: مسؤولان خود را با آرمانهای انقلاب و امام راحل تطبیق دهند تا شاهد رفتار و عملکرد انقلابی از سوی آنها باشیم.

امام جمعه بابل افزود: مردم به دقت رفتارهای مسؤولان کشور را زیر نظر دارند و هر فردی از مدیران کشور که با آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی فاصله بگیرد، از سوی مردم طرد خواهد شد./1313/302/ب2

ارسال نظرات