۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۴۸۰۲۲۸
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

حقیقت انقلاب اسلامی بیدار شدن روح ایمان در دل مردم بود

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: حقیقت انقلاب اسلامی ایران بیدار شدن روح ایمان در دل مردم و تبدیل شدن ملت از قوه به فعل است.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه های علمیه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان شب گذشته در مسجد اعظم شهرستان کبودرآهنگ، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی آحاد ملت همیشه در صحنه است که خواب را از چشم استکبار جهانی به رهبری آمریکا ربوده است.

وی ابراز داشت: یکی از منت هایی که خداوند بر ما نهاده، وجود رهبری قدرتمند، فرزانه و عالم است که به حق پس از ارتحال بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) سکاندار انقلاب اسلامی شدند.

مدیر حوزه های علمیه همدان با اشاره به آیاتی از کلام وحی در رابطه با ولایت فقیه، افزود: نعمت رهبری، هدیه ای الهی است که خداوند به بندگان مؤمن خود بشارت داده است.

وی با بیان اهمیت پایداری در راه عقیده، تصریح کرد: علما وارثان انبیاء هستند و در مقام عمل خداوند به ما نشان داد که امام راحل و علما در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی با وجود سختی ها، تبعید ها، شکنجه ها، حبس ها و از دست دادن عزیزانشان از دین و راهشان روی نگرداندند.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه با اشاره به حقیقت نهفته انقلاب که سالها است مورد غفلت واقع شده، اظهار داشت: حقیقت انقلاب اسلامی ایران بیدار شدن روح ایمان در دل مردم و تبدیل شدن ملت از قوه به فعل است.

وی با اشاره به اینکه برای ماندگاری این انقلاب تاکنون خونهای گرانقیمتی اهدا شده است، بیان داشت: نهال انقلاب به برکت خون شهدا اکنون درختی تنومند است که از هیچ باد و توفانی نمی هراسد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به برخی مشکلات موجود در داخل کشور، خاطرنشان کرد: نگذارید کم کاری دولتمردان، دهن کجی افراد نادان و داناهای مغرض و ندانم کاری برخی مسؤولان بین شما و نظام اسلامی فاصله بیندازد و نبایستی این مسائل را پای نظام نوشت.

وی در پایان با مورد خطاب قرار دادن مسؤولان، گفت: زندگی مسؤولان و مسافرت های آنها، حقوقشان، مراسمات و خودروهای آنها باید با متوسط جامعه تناسب داشته باشد و به خاطر منافع شخصی و مسندهایمان منافع ملت را زیر پا نگذاریم./979/202/ب2

ارسال نظرات