۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۸۰۳۲۷
حجت الاسلام والمسلمین شبستری:

دولت پاسخگوی وعده های خود به مردم باشد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان گفت: دولت وعده‌های زیادی داده است و اکنون که نزدیک انتخابات هستیم، دولت باید پاسخ منطقی به وعده‌هایش دهد.
حجت الاسلام والمسلمین شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین جوادمجتهد شبستری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بعد از فوت امام اغلب جامعه جهانی باور به نابودی نظام جمهوری اسلامی داشتند ولی در آن زمان کسی پی به وجود شخصیت بزرگی مانند رهبرمعظم انقلاب نبرده بود که می تواند کشور را به سمت هدف خود هدایت کند.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود سه کاندید مجلس خبرگان در استان بنده از آذربایجان غربی درانتخابات مجلس خبرگان شرکت کرده ام، افزود: من از زنجان درانتخابات مجلس خبرگان نام نویسی کرده بودم ولی به دلیل عدم برگزاری انتخابات درآذربایجان غربی به دلیل نبود وجود کاندیدای کافی تصمیم به شرکت در انتخابات از این استان کردم.

وی با بیان اینکه جلسات مجلس خبرگان همانند مجلس شورای اسلامی همیشگی نبوده و در موارد ضروری به صلاح کشور تشکیل می شود، بیان کرد: طبق قانون باید دو اجلاس در سال برگزار شود و اجلاس آینده این مجلس در تاریخ هفدهم اسفند برگزار می شود.

نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان علی رغم اینکه وظیفه قانونی در رفع مشکلات مردم ندارند ولی تمام سعی خود را برای رفع مشکلات مردم انجام می دهند.

وی اظهار داشت: دولت وعده های زیادی داده است و اکنون که نزدیک به انتخابات هستیم دولت باید پاسخ منطقی به وعده هایش بدهد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند ولی دولت کلید حل مشکلات اقتصادی مملکت را در گرو برجام می دید و اکنون که برجام به نتیجه خاصی نرسیده است باید پاسخ گوی اذهان عمومی ومردم باشد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور باید علاوه بر توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی به رابطه منطقی با کشورهای دیگر نیز پرداخت، عنوان کرد: تمرکز ویژه دولت بر رفع مشکلات اقتصادی مردم از طریق ایجاد رابطه با کشورهای دیگر باعث تداوم مشکلات اقتصادی کشور شده است.

استاد حوزه ادامه داد: دولت باید پاسخگوی وعده هایی که به مردم داده باشد و یکی از این موارد وعده ۱۰۰روزه است که مطابق آن دولت قول حل مشکلات اقتصادی کشور را داده بود.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری به حضور جوانان درمجلس خبرگان رهبری اشاره کرد  و ابراز داشت: جوان ترین عضو مجلس خبرگان فعلی ۳۳ سال سن دارد و داشتن مدرک سطح چهار حوزه برای ورود به انتخابات باعث بالارفتن سن کاندیداهای مورد نظر شده است./936/پ202/ص

ارسال نظرات