۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۸۰۳۴۵
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب مطرح کرد؛

برکات حضرت زهرا برای بقای اسلام

رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه سیلی حضرت فاطمه(س) به دلیل پس ندادن فدک اتفاق افتاد، گفت: حضرت فاطمه(س) به همین دلیل بر سر قبر پدرشان شکایت این قوم را بردند و همین گریه های این بانو برای گرفتن حق حضرت علی (ع) اسلام رانجات داد.
حجت الاسلام طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار در حرم رضوی عصر امروز با اشاره به مصیبت های حضرت زهرا(س) گفت: اگر خدا امام نفرستد؛ مردم جاهل می مانند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان اینکه فلسفه امامت این است که او باشد و مردم از امام پیروی کنند، اظهارکرد: در عین حال حفظ امام بامردم است که اگر در انجام این کار کوتاهی صورت بگیرد عرصه بر امام تنگ می شود و مصائب و مشکلاتی برایش ایجاد می شود.  

وی درادامه با اشاره به سوره مبارکه فجر گفت: باید در حال حاضر از خودمان بپرسیم که چرا امام زمان (عج) نیست.

رییس قرارگاه عمار درادامه با اشاره به چرایی گریه های حضرت فاطمه(س) و رد این موضوع که او برای پدرش اشک می ریخت، اظهارکرد: با توجه به اینکه خداوند به جدایی پیامبر(ص) از دخترش در هنگام مرگ راضی است پس دلیلی برای نارضایتی حضرت فاطمه(س) وجود ندارد.

وی افزود: دشمنان حضرت علی(ع)؛ در مدینه قدرت را به دست گرفتند چهار برنامه داشتند که حذف حضرت علی(ع)، تحریف قرآن، حذف روایات پیغمبر(ص) و نابود کردن فرهنگ نبوی از مهمترین برنامه های آنان بود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم ادامه داد: آنها می دانستند که اگر این چهار برنامه اجرایی شود دیگر از اسلام چیزی نمی ماند و اولویت اول آنها حذف حضرت علی(ع) بود چرا که قرآن و پیام نبوی در سینه او جا داشت.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام دو زمان داریم که دو زن اسلام را نجات دادند، تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) این دو زن هستند که یکی به حمایت حضرت علی(ع) و دیگری پیام رسان کربلا شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه هدف آنان این بود که به دلیل خانه نشینی حضرت علی(ع) فراموش شود و آنان در فرصت مناسب امام را ترور کنند، اظهارکرد: در این شرایط اسلام یک مدافع داشت و آن حضرت فاطمه(س) بود.

وی با بیان اینکه سیلی حضرت فاطمه(س) به دلیل پس ندادن فدک اتفاق افتاد، اظهارکرد: حضرت فاطمه(س) به همین دلیل بر سر قبر پدرشان شکایت این قوم را بردند و همین گریه های این بانو برای گرفتن حق حضرت علی (ع) اسلام را نجات داد./934/203/ب1

 

 

ارسال نظرات