۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۸۰۳۷۷
نایب رییس مجمع طلاب و فضلای قم مطرح کرد؛

آثار حضور مردم در یوم الله 22 بهمن

استاد حوزه و نایب رییس مجمع طلاب و فضلای قم گفت: حضور با صلابت مردم در یوم الله22 بهمن، پیام ایستادگی، اتحاد و صلابت ملت بزرگ ایران را بار دیگر به گوش جهانیان و استکبار جهانی رساند.
رضوی مهر

به گزارش خبرنکار خبرگزاری رسا در همدان، صبح امروز حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، استاد حوزه و نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در جمع مبلغان، حضور مردم در راهپیمایی یوم الله22بهمن را نمادی با شکوه از اتحاد و ایستادگی ملت ایران دانست و گفت: علت اصلی و اساسی ترین محور به وجود آورنده انقلاب مردم بودند و حضور37ساله این مردم از زن و مرد و پیر و جوان در یوم الله22 بهمن حکایت از این دارد که انقلاب اصلی ترین دغدغه این ملت است.

وی افزود: انقلاب ما یک ماهیت مردمی دارد و چیزی که سبب تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب های جهان است مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است و مردم سرنوشت خود را گره خورده با سرنوشت انقلاب می دانند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، عنوان داشت: نظام جمهوری اسلامی در مقابل دموکراسی و سکولار، حکومت مردم سالاری دینی است که از ابتکارات عصر کنونی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی تاکید کرد: یوم الله22بهمن، سرنوشت سازترین روز از روزگار ایران اسلامی است و ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران مانند سال های گذشته با حضور با شکوه خود، سرنوشت سازترین لحظات و صحنه ها را در مقابل چشم جهانیان رقم زدنند.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: همانطور که مردم ایران با قاطعیت و یکپارچگی و با98درصد آرا به جمهوری اسلامی آری گفتند، حضور آن ها در راهپیمایی 22بهمن، نه گفتنی قاطع به استکبار جهانی، ترامپ، سهیونیسم و اعراب مرتجع منطقه بود.

وی ادامه داد: حضور همگانی مردم قدردانی از رهبر معظم انقلاب، شهدا و سردار قاسم سلیمانی بود که خود را وقف این ملت و نظام کرده است و همه باید بدانیم که کسانی که بدون عذر در این روز بزرگ شرکت نکردند، مرتکب حرام شده اند و باید جوابگوی خون شهدا باشند.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ما با همان گرما و هیمنه انقلابی در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و همه یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که ما پای انقلابمان ایستاده ایم.

وی گفت: ما دیپلماسی، مذاکره و گفت و گو را با آمریکا تجربه کردیم اما دولت آمریکا ماهیتی ضد بشری دارد و ملت ایران را باور نکرده است و خصومت آن با این ملت، باطنی و دائمی است.

 

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ابراز داشت: حضور تک تک مردم لبیک به صاحب اصلی این نظام، ولی عصر(عج) بود و پیام صریح ایستادگی، مقاومت و فرو نیاوردن سر سازش  این ملت به همه دولتمردان و جنگ افروزان و کسانی بود که از کودک کشی و نسل کشی و غارت حمایت می کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران با صلابت است و شعار یکپارچه آن این است که زیر بار زور استکبار نخواهد رفت و هیچ قدرتی توان مقابله با این مردم و اتحاد و همبستگی آنان را نخواهد داشت./979/202/ب1

 

ارسال نظرات