۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۴۸۰۴۲۲
استاد حوزه علمیه بابل:

سبک زندگی فاطمی تبعیت و حمایت از ولایت است

استاد حوزه علمیه با تأکید بر نهادینه شدن سبک زندگی فاطمی در میان جامعه، گفت: مهمترین درس از سبک زندگی سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا(س) حمایت و تبعیت ایشان از ولایت تا مرز شهادت است.
محسن شیخی عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی، استاد حوزه علمیه بابل امشب در مراسم شام شهادت حضرت زهرا(س) در منطقه لاله آباد بابل با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: سبک و سیره زندگی حضرت زهرا(س) به ویژه در دفاع همه جانبه ایشان از ولایت باید برای ما الگو باشد و ما نیز در همان مسیر قدم برداریم.

وی به دو جنبه زندگی حضرت زهرا(س) پرداخت و افزود: رفتار حضرت زهرا(س) برای عبادت در محضر پروردگار آنقدر بود که از شوق ایستادن در محراب عبادت و نماز، پاهای مبارک ایشان متورم می شد و از تمام زندگی ایشان بوی خدا استشمام می شد.

عضو هیأت امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل به ولایتمداری حضرت زهرا(س) و دفاع از جایگاه ولایت و دین پرداخت و اظهار داشت: شهادت حضرت زهرا(س) در راستای مقابله با انحراف و بیداری امت اسلامی بود تا امت پیامبر(ص) برای دفاع از حریم ولایت بیدار و هوشیار شوند.

وی تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) را برای الگوگیری زنان و دختران جامعه امروز مهم بیان و تصریح کرد: منزلت و جایگاه شخصیت فردی و اجتماعی حضرت زهرا(س) و سبک زندگی فاطمی باید برای جامعه ما شناسانده شود تا آحاد جامعه ما در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه شوند.

حجت الاسلام شیخی با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم ایران تبعیت کامل از ولایت فقیه را با انقلابی بودن خود یکبار دیگر به اثبات رساندند و باید مسؤولان قدردان این سرمایه بزرگ نظام باشند.

وی مهمترین عامل دشمنان نظام اسلامی را ظهور اسلامی سیاسی در رأس کشور بیان کرد و ادامه داد: اعتقاد و باور دینی مردم ایران و ارائه مدل حکومت دینی از سوی نظام اسلامی موجب وحشت سران قدرتهای سکولار و لیبرال غربی شده است و تلاش قدرت های بزرگ و سازمان های بین المللی تحت مدیریت آنها برای از بین بردن مظاهر دین در این کشور است.

امام جمعه زرگرشهر عامل اصلی انقلاب را بر اساس اصول دین و ارزش ها بیان کرد و گفت: انقلاب ما ریشه در قیام ضد استکباری و عدالت خواهانه سیدالشهدا(ع) دارد و در این مکتب سازش با قدرت های شیطانی و فاسد معنایی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: درس بزرگ سیاسی و اعتقادی حضرت زهرا(س) برای جامعه ما تبعیت و حمایت از ولایت و ایستادگی تا مرز شهادت در این مسیر است.

حجت الاسلام شیخی با تأکید بر این مطلب که هدایت های ولایت فقیه از اول انقلاب تاکنون در فتنه های بزرگ عامل پایداری نظام اسلامی بود، تصریح کرد: استمرار انقلاب با هوشیاری، بیداری و اطاعت همه آحاد ملت و تبعیت کامل از ولایت فقیه ممکن است و هر سال بیعت مردم ایران با ولایت در راهپیمایی 22 بهمن تجدید می شود./1313/202/ب2

ارسال نظرات